DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2021 (4) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20319

Назва: Зміст громадянської компетентності молодших школярів як наукова проблема
Автори: Подольна, К.
Ключові слова: компетентнісний підхід
громадянська компетентність
мотиви
ціннісні орієнтації
громадянські знання
уміння й навички
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): У статті з’ясовано, що компетентнісний підхід став одним із шляхів модернізації та удосконалення сучасної системи української освіти, а громадянська компетентність молодших школярів є ключовою освітньою компетентністю. Визначено сутність поняття «громадянська компетентність молодших школярів»; проаналізовано та обґрунтовано структуру досліджуваної якості, що складає мотиваційно-ціннісний, когнітивний та діяльнісний компоненти.
Опис: Подольна К. Зміст громадянської компетентності молодших школярів як наукова проблема // Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті: зб. наук. праць [за заг. ред. О. А. Федій, відп. ред. Ю. Г. Павленко] / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава. Вип. 4. 2021. С. 144-154.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20319
Розташовується у зібраннях:Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2021 (4)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
18.pdf529,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок