DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2019(24) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14234
|
Назва: | Педагогічна аксіологія у контекстах гуманітарної професійної освіти |
Автори: | Винничук, Р.В. |
Ключові слова: | педагогічна аксіологія гуманітарна освіта загальнолюдські цінності професійні цінності ціннісні орієнтації ціннісний шар свідомості |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито тлумачення педагогічної аксіології у контекстах гуманітарної професійної освіти як сучасного наукового напряму пошуку цивілізаційних орієнтирів професійного розвитку особистості фахівця. З’ясовано в ході характеристики педагогічної аксіології, як науки про цінності, поняття ціннісних орієнтацій, їхньої структури і класифікації, можливі шляхи розвитку аксіосфери особистості в гуманітарній професійній освіті, що з аксіологічної точки зору в межах системної методології освіту розглядають як багаторівневий простір, один із визначальних чинників суспільства, який відіграє активну соціально-ціннісну роль, а в рамках постнекласичної наукової парадигми – наполегливо актуалізує аксіологічні аспекти буття людини (загальнолюдські і професійні цінності та відповідні ціннісні орієнтації й ідеали). Українські вчені (педагоги, психологи, філософи та ін..) особливої уваги надають дослідженню ціннісних парадигм професійної освіти в контекстах євроінтеграції, забезпеченню свободи вибору системному баченню сукупності гуманітарних освітніх цінностей. |
Опис: | Винничук Р. В. Педагогічна аксіологія у контекстах гуманітарної професійної освіти / Р. В. Винничук // Витоки педагогічної майстерності: наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2019. - Вип. 24. – С. 33-39. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14234 |
Розташовується у зібраннях: | 2019(24)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|