DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2012(3) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/627

Назва: Християнсько-антропологічна парадигма формування ціннісних орієнтацій підлітка: методологічний аспект
Автори: Кондрацька, Л.А.
Ключові слова: понятійно-категоріальне моделювання
християнсько-антропологічна парадигма
ціннісні орієнтації
Дата публікації: 2012
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Розглядаються аспекти проблеми методологічного змісту християнсько-антропологічної парадигми формування ціннісних орієнтацій сучасного підлітка. Вона висвітлює питання понятійно-категоріального моделювання, закономірностей, принципів і педагогічних умов її реалізації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/627
Розташовується у зібраннях:2012(3)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Kondrats.pdf107,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок