DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2012(3) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/627
|
Назва: | Християнсько-антропологічна парадигма формування ціннісних орієнтацій підлітка: методологічний аспект |
Автори: | Кондрацька, Л.А. |
Ключові слова: | понятійно-категоріальне моделювання християнсько-антропологічна парадигма ціннісні орієнтації |
Дата публікації: | 2012 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Розглядаються аспекти проблеми методологічного змісту
християнсько-антропологічної парадигми формування ціннісних орієнтацій
сучасного підлітка. Вона висвітлює питання понятійно-категоріального
моделювання, закономірностей, принципів і педагогічних умов її реалізації. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/627 |
Розташовується у зібраннях: | 2012(3)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|