DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2019(2) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13411
|
Назва: | Специфіка життєвої перспективи студентів-психологів з різним ціннісним профілем |
Автори: | Рева, М.М. |
Ключові слова: | життєва перспектива студентський вiк майбутнi психологи цінності ціннісні орієнтації ціннісний профіль |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | У статтi проаналізоване поняття життєвої перспективи особистостi та видiленi основнi особливостi її розвитку у студентів-психологiв. Також подано характеристику результатiв емпiричного дослiдження життєвої перспективи майбутнiх фахiвцiв та здiйснено порiвняльний аналiз специфіки життєвої перспективи студентів спеціальності «Психологiя» з різним ціннісним профілем.
Дослідження показало, що всі студенти мають програму власних дій у довгостроковій перспективі, що впливає на формування їхньої життєвої перспективи e процесі професійного навчання. Молоді хлопці та дівчата надають незмінно важливу роль матеріальному добробуту та процвітанню їхнього життя. У майбутньому зростає важливість сімейної сфери. Також майбутні психологи поступово надають більше значення здоров’ю в життєвій перспективі. Значний спад спостерігається у визначенні важливості дозвілля. Незначні коливання спостерігаються у визначенні ролі особистого самоздійснення, праці та кар’єри. Показники ролі суспільної сфери в життєвій перспективі є низькими.
У майбутніх психологів сформована система ціннісних орієнтацій, оскільки всі респонденти без винятку мають виділені значущі блоки цінностей. Аналіз значущих блоків цінностей підтвердив переважання індивідуальних цінностей у студентів.
Побудова життєвих перспектив студентів стосується в основному переконання, що певної кінцевої мети індивідуального існування з особистої та соціальної точки зору варто домагатися. Загалом, визначення перспектив життя майбутніх професіоналів продемонструвало наявність певної програми власних дій у довгостроковій перспективі та наявність динаміки уявлень про майбутнє. |
Опис: | Рева М. М. Специфіка життєвої перспективи студентів-психологів з різним ціннісним профілем / М. М. Рева // Психологія і особистість : наук. журнал / Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Київ ; Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2019. – Вип. 2 (16). – С. 104-115. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13411 |
Розташовується у зібраннях: | 2019(2)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|