DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2018(22) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13093
|
Назва: | Реалізація полікультурного компонента у професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів |
Автори: | Атрощенко, Т.О. |
Ключові слова: | вчитель початкових класів діалог культур культура міжнаціонального спілкування міжетнічна толерантність полікультурний компонент полікультурна освіта професійна підготовка ціннісні орієнтації |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовано шляхи реалізації полікультурного компонента у професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів. Охарактеризовано полікультурний компонент професійно- педагогічної підготовки майбутніх учителів початкових класів та виділено його основні структурні елементи. Представлено навчальну дисципліну «Теорія і практика формування міжетнічної толерантності майбутніх учителів початкової школи» та її значення у полікультурній підготовці студентів-магістрів спеціальності 013 «Початкова освіта». Рекомендовано інноваційні методи і форми навчальної роботи, які сприяють підготовці полікультурного фахівця початкової ланки освіти. |
Опис: | Атрощенко Т. О. Реалізація полікультурного компонента у професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів / Т. О. Атрощенко // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць. Вип. 22 / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка ; гол. ред. М. І. Степаненко. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2018. – С. 5-8. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13093 |
Розташовується у зібраннях: | 2018(22)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|