DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
24 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25548

Название: Взаємозв’язок ціннісних орієнтацій викладача і студента у педагогічному процесі вишу
Авторы: Хоменко, А.В.
Ключевые слова: викладач
студент
вища освіта
ціннісні орієнтації
освіта України
Issue Date: 2024
Краткий осмотр (реферат): В умовах глобалізації, технологічного прогресу і соціальних трансформацій в усіх країнах світу відбувається переоцінка традиційних цінностей людського буття та формування нових ціннісних орієнтацій життєдіяльності особистості. Цей процес безпосередньо впливає на соціально-економічний, політичний та духовно-культурний розвиток суспільства, що викликає стрімкі зміни в сучасному освітньому просторі. Система вищої освіти в світі розбудовується, модернізується відповідно до цих змін, формуючи професійно-особистісні ціннісні орієнтації як професорсько-викладацького складу вищої школи, так і студентської молоді в цілому. Дослідження взаємозв’язку ціннісних орієнтацій викладачів і студентів стає особливо важливим для розуміння динаміки розвитку процесу вищої освіти та забезпечення його ефективності в контексті підготовки професіоналів, здатних відповідати на виклики сучасного світу.
Описание: Хоменко А. В. Взаємозв’язок ціннісних орієнтацій викладача і студента у педагогічному процесі вишу // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжнар. наук.-практ. конф. «Європейський вектор розвитку вищої освіти України», 14–15 листоп. 2023 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2023. № 24. С. 115-119.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25548
Appears in Collections:24

Files in This Item:

File Description SizeFormat
36.pdf172,57 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback