DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
110 Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Основні цілі стратегії сталого розвитку: проблеми та перспективи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24845
|
Назва: | Технологія сталого розвитку як інструмент формування ціннісних орієнтацій у дітей дошкільного віку |
Автори: | Галаманжук, Л.Л. Бойко, В.В. |
Ключові слова: | сталий розвиток технологія сталого розвитку дошкільник ціннісні орієнтації цінність |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Сталий розвиток суспільства – одна з провідних концептуальних ідей ХХІ століття,
яка набула широкого розповсюдження у світовому співтоваристві та зумовила завдання
формування нового типу молодого покоління, здатного вести такий спосіб життя, який
був би основою довготривалого ощадливого гармонійного розвитку людства.
Досягнення гармонії між людьми, суспільством і природою можливе за умови створення
й функціонування, в майбутньому, соціоприродної системи, здатної розв’язувати
сукупність протиріч, що проявляються в наш час між природою і суспільством, між
екологією й економікою, між уже сформованими потребами людей і розумними
потребами. |
Опис: | Галаманжук Л. Л., Бойко В. В. Технологія сталого розвитку як інструмент формування ціннісних
орієнтацій у дітей дошкільного віку // Основні цілі стратегії сталого розвитку: проблеми та перспективи : матеріали І Міжнародного науково-практичного форуму (м. Полтава, 26 версеня 2024 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 181-183. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24845 |
Розташовується у зібраннях: | Основні цілі стратегії сталого розвитку: проблеми та перспективи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|