DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2011(2) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/605
|
Назва: | Аксіологічний вимір педагогічних інновацій |
Автори: | Орлов, В.Ф. |
Ключові слова: | компетентнісна парадигма аксіологічний підхід ціннісні орієнтації педагогічні інновації |
Дата публікації: | 2011 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті йдеться про проблеми впровадження компетентнісної парадигми в системі вищої освіти України, неоднозначне сприйняття викладачами профільних дисциплін педагогічних інновацій з огляду на попередньо набутий ними досвід і ціннісні орієнтації. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/605 |
Розташовується у зібраннях: | 2011(2)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|