DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2017(15) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8137

Название: Формування готовності майбутнього вчителя до інноваційної педагогічної діяльності: аксіологічні засади
Авторы: Багай, Б.М.
Ключевые слова: ціннісні орієнтації
цінності
готовність до інноваційної педагогічної діяльності
аксіологічний підхід
Issue Date: 2017
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано аксіологічні засади формування готовності до інноваційної педагогічної діяльності майбутніх учителів в умовах освітнього середовища педагогічного коледжу. Розглянуто цінності, ціннісні орієнтації у структурі готовності до інноваційної педагогічної діяльності. Представлено рекомендації щодо формування готовності майбутнього вчителя до інноваційної педагогічної діяльності, розроблені викладачами Комунального закладу Львівської обласної ради «Бродівський педагогічний коледж імені Маркіяна Шашкевича» на основі результатів колективного дослідження з проблеми формування готовності майбутнього педагога до інноваційної діяльності в умовах освітнього середовища.
Описание: Багай Б. М. Формування готовності майбутнього вчителя до інноваційної педагогічної діяльності: аксіологічні засади / Б. М. Багай // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – К. ; Полтава, 2017. – Вип. 15. – С. 162–172.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8137
Appears in Collections:2017(15)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Bagay.pdf377,62 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback