DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми методологія

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 40 із 40
Дата випускуНазваАвтор(и)
2013До питання вибору стандарту освітиСтежко, Г.П.; Стежко, Ю.Г.
2018Зміна парадигм? Глобальна історія як напрям історичних досліджень ХХІ ст.Киридон, А.М.
2013Ідеї А.С. Макаренка в світлі сучасної педагогікиМоісеєнко, Л.М.
2009Історико-літературна концепція Михайла МогилянськогоЗелік, О.А.
2022Метoдoлoгiчнi підходи дo управлiння твoрчoю дiяльнicтю майбутніх соціальних працівниківЛевченко, Т.А.; Лебедик, Л.В.
2015Метод Едварда Саїда: від орієнталізму до постколоніальних студійТроян, С.С.
2016Методика «саsе studу» у навчальному процесі вишів при підготовці фахівців із публічного управлінняВорона, П.В.
2018Методологічні засади теоретичної та практичної психології: особистість, психологічна діяльність, духовністьРибалка, В.В.
2014Методологічні лабіринти дослідження освітянського повсякдення доби тоталітаризмуЛук'яненко, О.В.
2020Методологічні підходи до формування компетентності зі здорового життяБондар, І.М.
2024Методологічні підходи у професійній підготовці майбутніх фахівців фізичної культури і спортуГорохов, С.; Яременко, С.
2016Методологічні принципи дизайнерського підходу до проектування виробівКулик, Є.В.
2017Методологія історико-психологічного дослідження періоду «відкритої кризи» в контексті становлення сучасної парадигмиЛарін, Д.І.
2020Методологія історії повсякдення у культурологічних дослідженняхСоляр, С.
2008Методологія методики викладання природничих дисциплін в Полтавському державному педагогічному університетіПащенко, В.О.; Гриньова, М.В.
2024Методологія підготовки майбутніх учителів до організації позашкільної роботиБоярський, Д.Е.
2023Методологія та організація наукових дослідженьМомот, О.О.
2010Методологія, логіка, аналітика в класичній європейській філософіїШенгерій, Л.М.
2021Методолого-теоретичний інструментарій дослідження педагогічної персоналії (на прикладі Григорія Ващенка)Петренко, Л.М.
2017Морально-психологічний і ментальний вимір наслідків Голодомору 1930-х років в УкраїніКалакура, Я.С.
2011Основи методологічних знань вчителяГончаренко, С.У.; Кушнір, В.А.; Кушнір, Г.А.
2022Основні напрями розробленості дослідження педагогічної постатіПетренко, Л.М.
2022Особистісно-компетентнісний аспект формування організаційно-управлінської культури майбутніх магістрів фармації у процесі фахової підготовкиШолойко, Н.
2014Парадигма виховання як базовий методологічний конструкт педагогічної наукиХоменко, А.В.
2003Педагогічна технологія А.С. Макаренка в контексті сучасної педагогікиКарпенчук, С.Г.
2023Підготовка магістрантів до науково-дослідницької діяльностіДем'янко, Н.Ю.
2020Повсякдення освітян УРСР у контексті антропологічних студійЛук'яненко, О.В.
2015Поступ у прийдешнє: євроінтеграційні процеси українознавстваУсатенко, Т.П.; Усатенко, Г.О.
2019Розкриття ціннісно-смислової феноменології здоров’я як людиномірний шлях удосконалення здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культуриФедорець, В.М.; Клочко, О.В.
2013Сенс визначення «філософія сходу» у контексті протиставлення європейській історії філософіїБокал, Г.В.
2021Системоутворююча функція дизайну у професійній підготовці викладачів технологійКулик, Є.В.; Кондор, М.Ю.
2015Студії пам’яті у соціогуманітарному мейнстримі України: осмислення та перспективиКиридон, А.М.
2017Сучасні підходи до формування здоров’язберігальної компетентності майбутніх фахівців соціальної сфери: теоретичний аспектЛехолетова, М.М.
2017Теоретико-методологічні засади ступеневої педагогічної освітиЗападинська, І.
2012Теорія і літ-творчість: кафедральні ретро- і перспективиНаєнко, М.К.
2015Трансформація методологічних образів науки в логічних доказах постпозитивізмуКомаха, Л.Г.
2017Філософсько-методологічні підходи дослідження розвитку ідей педагогічної майстерностіМільто, Л.О.
2012Філософсько-методологічні тенденції підготовки майбутніх керівників навчальних закладів до інноваційного управлінняСас, Н.М.
2014Цілісний підхід у підготовці майбутніх учителів до режисури педагогічної діїМозговий, В.Л.
2012Цілісність психічного у взаємозв’язках свідомого з несвідомимЯценко, Т.С.
Відображення результатів від 1 до 40 із 40

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок