DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2014(61-62) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3503
|
Назва: | Парадигма виховання як базовий методологічний конструкт педагогічної науки |
Автори: | Хоменко, А.В. |
Ключові слова: | методологія наукове знання педагогічна наука і практика парадигма парадигма виховання |
Дата публікації: | 2014 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | На базі історичного аналізу і сучасних досягнень педагогічної науки обґрунтовано парадигму виховання як базову категорію
методології педагогіки. Доведено, що в структуру парадигми виховання поруч із провідними науковими положеннями, евристичними і онтологічними моделями включаються цінності, на основі який виникає єдність у науковому співтоваристві. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3503 |
Розташовується у зібраннях: | 2014(61-62)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|