DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2014(61-62) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3503

Назва: Парадигма виховання як базовий методологічний конструкт педагогічної науки
Автори: Хоменко, А.В.
Ключові слова: методологія
наукове знання
педагогічна наука і практика
парадигма
парадигма виховання
Дата публікації: 2014
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): На базі історичного аналізу і сучасних досягнень педагогічної науки обґрунтовано парадигму виховання як базову категорію методології педагогіки. Доведено, що в структуру парадигми виховання поруч із провідними науковими положеннями, евристичними і онтологічними моделями включаються цінності, на основі який виникає єдність у науковому співтоваристві.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3503
Розташовується у зібраннях:2014(61-62)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Khomenko.pdf220,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок