DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2014(61-62) >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3503
|
Название: | Парадигма виховання як базовий методологічний конструкт педагогічної науки |
Авторы: | Хоменко, А.В. |
Ключевые слова: | методологія наукове знання педагогічна наука і практика парадигма парадигма виховання |
Issue Date: | 2014 |
Издатель: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Краткий осмотр (реферат): | На базі історичного аналізу і сучасних досягнень педагогічної науки обґрунтовано парадигму виховання як базову категорію
методології педагогіки. Доведено, що в структуру парадигми виховання поруч із провідними науковими положеннями, евристичними і онтологічними моделями включаються цінності, на основі який виникає єдність у науковому співтоваристві. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3503 |
Appears in Collections: | 2014(61-62)
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|