|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2015(9) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4500
|
Назва: | Поступ у прийдешнє: євроінтеграційні процеси українознавства |
Автори: | Усатенко, Т.П. Усатенко, Г.О. |
Ключові слова: | євроінтеграція модернізація інтелектуалізація українознавче теоретизування епістемологія гуманітаристика постнекласика методологія когнітологія фреймова модель |
Дата публікації: | 2015 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано стратегічні напрями, шляхи оновлення змісту знань, модернізаційних зрушень у національній системі освіти в контексті українознавства. Українознавство розглядається як інтелектуальна практика пізнання, осмислення основ досвіду, цінностей, життєсвіту українців, українства, України у філософсько-науковій (класичній, некласичній, постнекласичній), часо-просторовій цілісності, історичності впродовж свого розвитку, що зазнавало різноманітних впливів, змін, популярності й занепаду, форм і методів дослідження,
філософських, культурологічних, історичних, методологічних та інших підходів. Для українознавства постнекласичного стану розвитку кінця XX — початку XXI ст. актуальними стають проблеми переосмислення теорії пізнання, знаннєзнавства, аксіології, філософії праці, наукознавства,
гуманізації, філософії освіти та пов'язані з ними питання переходу методології класичної та некласичної науки в епістемології
гуманітаристики постнекласики. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4500 |
Розташовується у зібраннях: | 2015(9)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|