|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2022(12) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21159
|
Назва: | Особистісно-компетентнісний аспект формування організаційно-управлінської культури майбутніх магістрів фармації у процесі фахової підготовки |
Автори: | Шолойко, Н. |
Ключові слова: | методологія науковий підхід особистісний підхід компетентнісний підхід майбутні магістри фармації організаційно-управлінська культура |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | У статті охарактеризовано особистісно-компетентнісний аспект формування
організаційно-управлінської культури майбутніх фармацевтів у єдності провідних положень
особистісного та компетентнісного наукових підходів. Провідними ідеями формування
організаційно-управлінської культури майбутніх магістрів фармації визначено: особистісні
(реалізація гуманістичного методологічного аспекту формування організаційноуправлінської культури майбутніх фармацевтів; акцент на психологічних, фізичних, вікових,
гендерних, соціальних особливостях майбутніх фармацевтів, їхніх індивідуальних
схильностях, талантах, здібностях, можливостях як здобувачів вищої освіти
фармацевтичних факультетів; становлення самосвідомості майбутніх фахівців;
урахування суб’єктивного досвіду кожної особистості, включаючи індивідуальний досвід
ціннісного ставлення до себе та оточення; вміння та навички дотримання норм гуманної
поведінки; самостійність моральних переконань майбутніх фармацевтів та їх
особистісний гармонійний розвиток; залучення до активного самовдосконалення, відчуття
самоцінності, самовизначення, самореалізації, що дає змогу зорієнтувати становлення
майбутнього магістра фармації на розвиток особистісних і професійних досягнень,
якостей організаційно-управлінської культури впродовж усього життя); компетентнісні
(забезпечення професійної компетентності фармацевтів як управлінців (професійні знання,
вміння, навички, фахові здібності та досвід); пошук ефективних шляхів підвищення рівня
компетентностей завдяки їх формуванню та розвиткові, накопиченню нових професійних
знань та їх використанню; гарантування успішного досягнення якості значущих
управлінських та організаційних ознак професійної культури майбутніх фахівців).
Перспективи подальших досліджень окресленої проблеми визначено в адаптуванні
ідей, положень і технологічних механізмів особистісно-компетентнісного аспекту
формування організаційно-управлінської культури майбутніх фармацевтів у процесі фахової
підготовки у вітчизняних закладах вищої освіти, які готують майбутніх магістрів для
галузі фармації. |
Опис: | Шолойко Н. Особистісно-компетентнісний аспект формування організаційно-управлінської культури майбутніх магістрів фармації у процесі фахової підготовки // Ukrainian professional education = Українська професійна освіта : Scientificjournal / Poltava V. G. Korolenko Nat. Ped. University. Poltava, 2022. Iss. 12. С. 69-77. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21159 |
Розташовується у зібраннях: | 2022(12)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|