DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2022(12) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21159

Назва: Особистісно-компетентнісний аспект формування організаційно-управлінської культури майбутніх магістрів фармації у процесі фахової підготовки
Автори: Шолойко, Н.
Ключові слова: методологія
науковий підхід
особистісний підхід
компетентнісний підхід
майбутні магістри фармації
організаційно-управлінська культура
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У статті охарактеризовано особистісно-компетентнісний аспект формування організаційно-управлінської культури майбутніх фармацевтів у єдності провідних положень особистісного та компетентнісного наукових підходів. Провідними ідеями формування організаційно-управлінської культури майбутніх магістрів фармації визначено: особистісні (реалізація гуманістичного методологічного аспекту формування організаційноуправлінської культури майбутніх фармацевтів; акцент на психологічних, фізичних, вікових, гендерних, соціальних особливостях майбутніх фармацевтів, їхніх індивідуальних схильностях, талантах, здібностях, можливостях як здобувачів вищої освіти фармацевтичних факультетів; становлення самосвідомості майбутніх фахівців; урахування суб’єктивного досвіду кожної особистості, включаючи індивідуальний досвід ціннісного ставлення до себе та оточення; вміння та навички дотримання норм гуманної поведінки; самостійність моральних переконань майбутніх фармацевтів та їх особистісний гармонійний розвиток; залучення до активного самовдосконалення, відчуття самоцінності, самовизначення, самореалізації, що дає змогу зорієнтувати становлення майбутнього магістра фармації на розвиток особистісних і професійних досягнень, якостей організаційно-управлінської культури впродовж усього життя); компетентнісні (забезпечення професійної компетентності фармацевтів як управлінців (професійні знання, вміння, навички, фахові здібності та досвід); пошук ефективних шляхів підвищення рівня компетентностей завдяки їх формуванню та розвиткові, накопиченню нових професійних знань та їх використанню; гарантування успішного досягнення якості значущих управлінських та організаційних ознак професійної культури майбутніх фахівців). Перспективи подальших досліджень окресленої проблеми визначено в адаптуванні ідей, положень і технологічних механізмів особистісно-компетентнісного аспекту формування організаційно-управлінської культури майбутніх фармацевтів у процесі фахової підготовки у вітчизняних закладах вищої освіти, які готують майбутніх магістрів для галузі фармації.
Опис: Шолойко Н. Особистісно-компетентнісний аспект формування організаційно-управлінської культури майбутніх магістрів фармації у процесі фахової підготовки // Ukrainian professional education = Українська професійна освіта : Scientificjournal / Poltava V. G. Korolenko Nat. Ped. University. Poltava, 2022. Iss. 12. С. 69-77.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21159
Розташовується у зібраннях:2022(12)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
8.pdf452,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок