DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра культурології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5444

Назва: Методологічні лабіринти дослідження освітянського повсякдення доби тоталітаризму
Автори: Лук'яненко, О.В.
Ключові слова: повсякдення
методологія
принципи дослідження
вища педагогічна школа
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): Стаття є методологічними роздумами з приводу дослідження історії повсякдення освітян вищої педагогічної школи УРСР. Звертається увага на специфіку застосування принципу цілісності та історизму. Подано погляди на доцільність використання принципів всебічності та мїждисциплінарності. Окрема увага приділена значенню принципів психологічного детермінізму та об'єктивності.
Опис: Лук’яненко О. В. Методологічні лабіринти дослідження освітянського повсякдення доби тоталітаризму // Гілея: науковий вісник: Збірник наукових праць. – К., 2014. Випуск 89 – С. 75-79.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5444
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
89.pdf5,06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок