DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра культурології, філософії та музеєзнавства >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5444
|
Назва: | Методологічні лабіринти дослідження освітянського повсякдення доби тоталітаризму |
Автори: | Лук'яненко, О.В. |
Ключові слова: | повсякдення методологія принципи дослідження вища педагогічна школа |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття є методологічними роздумами з приводу дослідження історії повсякдення освітян вищої педагогічної школи УРСР. Звертається увага на специфіку застосування принципу цілісності та історизму. Подано погляди на
доцільність використання принципів всебічності та мїждисциплінарності.
Окрема увага приділена значенню принципів психологічного детермінізму та об'єктивності. |
Опис: | Лук’яненко О. В. Методологічні лабіринти дослідження освітянського повсякдення доби тоталітаризму // Гілея: науковий вісник: Збірник наукових праць. – К., 2014. Випуск 89 – С. 75-79. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5444 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|