|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2024(33) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24791
|
Назва: | Методологія підготовки майбутніх учителів до організації позашкільної роботи |
Автори: | Боярський, Д.Е. |
Ключові слова: | методологія гурток нова українська школа майбутні учителі фахова підготовка методологічні підходи позашкільна робота |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | У статті автор презентує сукупність методологічних підходів до фахової підготовки майбутніх учителів, котрі зумовлюють формування у них здатності до ефективної організації позашкільної роботи: гуманістично-орієнтований, компетентнісний, цільовий, ресурсно-орієнтований, креативний, комплексний, проєктний, технологічний, структурно-компонентний підходи. Методологія у контексті дослідження проблеми тлумачиться як вчення про логічну організацію підготовки майбутніх учителів до організації позашкільної роботи, найбільш загальні принципи, структуру, методи та засоби пізнання й дослідження цього процесу, котрі визначають основні напрями – методологічні підходи. У ході дослідження з’ясовано, під час реалізації методологічних підходів у підготовці майбутніх учителів до організації позашкільної роботи велике значення мають розмаїття традиційний та інноваційних форм та методів навчальної діяльності студентів. Серед них: тренінги, індивідуальне наставництво, проблемно-орієнтовані семінари, самостійна творча робота, спеціалізовані курси з практикою, екскурсії, імітаційні ігри, науково-дослідницькі проєкти, майстер-класи, конкурси, воркшопи, онлайн-воркшопи та інші форми, а також різноманітні методи організації позакласної діяльності. Сформульовано загальні вимоги реалізації методології підготовки майбутніх вчителів до організації позашкільної роботи. |
Опис: | Боярський Д. Е. Методологія підготовки майбутніх учителів до організації позашкільної роботи. Витоки педагогічної майстерності : журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2024. Випуск 33. С. 9-18. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24791 |
Розташовується у зібраннях: | 2024(33)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|