DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2017(20) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11465

Назва: Філософсько-методологічні підходи дослідження розвитку ідей педагогічної майстерності
Автори: Мільто, Л.О.
Ключові слова: методологія
методологічний підхід
філософія освіти
педагогічна майстерність
системно-хронологічний підхід
системний підхід
історичний підхід
акмеологічний підхід
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена науковому аналізу філософсько-методологічних підходів щодо розвитку педагогічної майстерності вчителя. Здійснено історико-педагогічний аналіз наукових джерел з проблеми методології педагогіки, запропоновані наукові погляди вчених (філософів, педагогів, психологів) на тлумачення дефініцій «методологія», «методологічні підходи», розкривається неоднозначність їх наукових інтерпретацій. В статті розглянуто методологічні підходи: системно-хронологічний та системний, парадигмальний, акмеологічний та ін. Для отримання об’єктивних даних з обраної проблеми дослідження використовувався комплекс взаємопов’язаних методів педагогічного дослідження, а саме: загальнонаукові (історико-педагогічний аналіз, синтез, узагальнення, порівняння; конкретно-пошукові методи (термінологічний аналіз, систематизація зарубіжної та вітчизняної літератури з досліджуваної проблеми).
Опис: Мільто Л. О. Філософсько-методологічні підходи дослідження розвитку ідей педагогічної майстерності / Л. О. Мільто // Витоки педагогічної майстерності: зб. наук. праць / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2017. Випуск 20. – С. 163-168.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11465
Розташовується у зібраннях:2017(20)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Milto.pdf270,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок