DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2017(20) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11465
|
Назва: | Філософсько-методологічні підходи дослідження розвитку ідей педагогічної майстерності |
Автори: | Мільто, Л.О. |
Ключові слова: | методологія методологічний підхід філософія освіти педагогічна майстерність системно-хронологічний підхід системний підхід історичний підхід акмеологічний підхід |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена науковому аналізу філософсько-методологічних підходів щодо розвитку педагогічної майстерності вчителя. Здійснено історико-педагогічний аналіз наукових джерел з проблеми методології педагогіки, запропоновані наукові погляди вчених (філософів, педагогів, психологів) на тлумачення дефініцій «методологія», «методологічні підходи», розкривається неоднозначність їх наукових інтерпретацій. В статті розглянуто методологічні підходи: системно-хронологічний та системний, парадигмальний, акмеологічний та ін. Для отримання об’єктивних даних з обраної проблеми дослідження використовувався комплекс взаємопов’язаних методів педагогічного дослідження, а саме: загальнонаукові (історико-педагогічний аналіз, синтез, узагальнення, порівняння; конкретно-пошукові методи (термінологічний аналіз, систематизація зарубіжної та вітчизняної літератури з досліджуваної проблеми). |
Опис: | Мільто Л. О. Філософсько-методологічні підходи дослідження розвитку ідей педагогічної майстерності / Л. О. Мільто // Витоки педагогічної майстерності: зб. наук. праць / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2017. Випуск 20. – С. 163-168. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11465 |
Розташовується у зібраннях: | 2017(20)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|