DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2017(69) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9012

Назва: Теоретико-методологічні засади ступеневої педагогічної освіти
Автори: Западинська, І.
Ключові слова: методологія
педагогічна методологія
вища освіта
ступенева педагогіка
теоретико-методологічний аналіз
методологічні підходи
Дата публікації: 2017
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано сутність понять «методологія», «педагогічна методологія», їх взаємозв'язок, специфіку, основні категорії ступеневої педагогічної освіти.
Опис: Западинська І. Теоретико-методологічні засади ступеневої педагогічної освіти / І. Западинська // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2017. – Вип. 69. – С. 14-18.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9012
Розташовується у зібраннях:2017(69)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Zapadinska.pdf79,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок