|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2017(69) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9012
|
| Назва: | Теоретико-методологічні засади ступеневої педагогічної освіти |
| Автори: | Западинська, І. |
| Ключові слова: | методологія педагогічна методологія вища освіта ступенева педагогіка теоретико-методологічний аналіз методологічні підходи |
| Дата публікації: | 2017 |
| Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
| Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано сутність понять «методологія», «педагогічна методологія», їх взаємозв'язок, специфіку, основні категорії ступеневої педагогічної освіти. |
| Опис: | Западинська І. Теоретико-методологічні засади ступеневої педагогічної освіти / І. Западинська // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2017. – Вип. 69. – С. 14-18. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9012 |
| Розташовується у зібраннях: | 2017(69)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|