DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2017(1) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7261
|
Назва: | Методологія історико-психологічного дослідження періоду «відкритої кризи» в контексті становлення сучасної парадигми |
Автори: | Ларін, Д.І. |
Ключові слова: | методологія історико-психологічне дослідження період відкритої психологічної кризи парадигма |
Дата публікації: | 2017 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті подано теоретичний аналіз та організація історико-психологічного дослідження історичного смислу періоду відкритої психологічної кризи 10-30 рр. XX ст. Автор порушує питання побудови історико-психологічного дослідження в контексті становлення нової сучасної парадигми. Подано характеристику теоретичних, емпіричних та історико-психологічних методів дослідження.
Як висновок, становлення сучасної психологічної науки напряму залежить від комплексного системного підходу дослідження з урахуванням контексту становлення сучасної парадигми історико-психологічної науки. |
Опис: | Ларін Д. І. Методологія історико-психологічного дослідження періоду «відкритої кризи» в контексті становлення сучасної парадигми / Д. І. Ларін // Психологія і особистість. – 2017. – № 1 (11). – С. 308–316. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7261 |
Розташовується у зібраннях: | 2017(1)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|