DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2014(7) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3823

Назва: Цілісний підхід у підготовці майбутніх учителів до режисури педагогічної дії
Автори: Мозговий, В.Л.
Ключові слова: методологія
цілісний підхід
підготовка майбутніх учителів
режисура педагогічної дії
Дата публікації: 2014
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті визначено методологічні орієнтири цілісного підходу до підготовки майбутніх учителів до режисури педагогічної дїї. Проаналізовано наукові позиції щодо сутності цілісного підходу в контексті досліджуваної проблеми. Проаналізовано дидактичні категорії «цілісність — системність — комплексність» як система координат методології цілісного підходу вирішення проблеми підготовки майбутніх учителів до режисури педагогічної дії. Встановлено характерні ознаки цілісності педагогічного процесу підготовки майбутніх учителів до режисури педагогічної дії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3823
Розташовується у зібраннях:2014(7)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Mozgovij.pdf107,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок