DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2014(7) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3823
|
Назва: | Цілісний підхід у підготовці майбутніх учителів до режисури педагогічної дії |
Автори: | Мозговий, В.Л. |
Ключові слова: | методологія цілісний підхід підготовка майбутніх учителів режисура педагогічної дії |
Дата публікації: | 2014 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті визначено методологічні орієнтири цілісного підходу до підготовки майбутніх учителів до режисури педагогічної дїї.
Проаналізовано наукові позиції щодо сутності цілісного підходу в контексті досліджуваної проблеми. Проаналізовано дидактичні категорії
«цілісність — системність — комплексність» як система координат методології цілісного підходу вирішення проблеми підготовки майбутніх учителів до режисури педагогічної дії. Встановлено характерні ознаки цілісності педагогічного процесу підготовки майбутніх учителів до режисури педагогічної дії. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3823 |
Розташовується у зібраннях: | 2014(7)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|