DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2019(24) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14273
|
Назва: | Розкриття ціннісно-смислової феноменології здоров’я як людиномірний шлях удосконалення здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури |
Автори: | Федорець, В.М. Клочко, О.В. |
Ключові слова: | здоров’язбережувальна компетентність вчителя фізичної культури післядипломна освіта професійна освіта здоров’я методика смисл педагогіка здоров’я аксіологія методологія професіоналізація |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | У статті на основі розкриття аксіологічно-смилової феноменології здоров’я презентується розробка антропологічно-ціннісно та технологічно орієнтованих концептів і методологічних стратегій, спрямованих на вдосконалення методології і методики розвитку здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури в умовах післядипломної освіти. Феномен здоров’я розглядається як кінцева мета і цільова причина розробки та реалізації здоров’язбережувальної компетентності. Відповідно, на основі вказаних проблемно-цільових візій та установок, здоров’я структурується та специфікується (конкретизується), репрезентуючись у форматі суми «компетентнісно-орієнтованих концептів». Серед вказаних концептів актуальними, методологічно значущими і системоорганізуючими є «Здоров’я-цінність» і «Здоров’я-смисл». Завдяки розробці концептів «Здоров’я-цінність» і «Здоров’я-смисл» ціннісно-смислова феноменологія здоров’я трансформується в зміст і структуру здоров’язбережувальної компетентності і таким чином визначає феноменологічно-ціннісні та людиномірні шляхи і стратегії її реалізації. |
Опис: | Федорець В. М. Розкриття ціннісно-смислової феноменології здоров’я як людиномірний шлях удосконалення здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури / В. М. Федорець, О. В. Клочко // Витоки педагогічної майстерності: наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2019. - Вип. 24. – С. 205-214. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14273 |
Розташовується у зібраннях: | 2019(24)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|