DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2019(24) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14273

Назва: Розкриття ціннісно-смислової феноменології здоров’я як людиномірний шлях удосконалення здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури
Автори: Федорець, В.М.
Клочко, О.В.
Ключові слова: здоров’язбережувальна компетентність вчителя фізичної культури
післядипломна освіта
професійна освіта
здоров’я
методика
смисл
педагогіка здоров’я
аксіологія
методологія
професіоналізація
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): У статті на основі розкриття аксіологічно-смилової феноменології здоров’я презентується розробка антропологічно-ціннісно та технологічно орієнтованих концептів і методологічних стратегій, спрямованих на вдосконалення методології і методики розвитку здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури в умовах післядипломної освіти. Феномен здоров’я розглядається як кінцева мета і цільова причина розробки та реалізації здоров’язбережувальної компетентності. Відповідно, на основі вказаних проблемно-цільових візій та установок, здоров’я структурується та специфікується (конкретизується), репрезентуючись у форматі суми «компетентнісно-орієнтованих концептів». Серед вказаних концептів актуальними, методологічно значущими і системоорганізуючими є «Здоров’я-цінність» і «Здоров’я-смисл». Завдяки розробці концептів «Здоров’я-цінність» і «Здоров’я-смисл» ціннісно-смислова феноменологія здоров’я трансформується в зміст і структуру здоров’язбережувальної компетентності і таким чином визначає феноменологічно-ціннісні та людиномірні шляхи і стратегії її реалізації.
Опис: Федорець В. М. Розкриття ціннісно-смислової феноменології здоров’я як людиномірний шлях удосконалення здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури / В. М. Федорець, О. В. Клочко // Витоки педагогічної майстерності: наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2019. - Вип. 24. – С. 205-214.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14273
Розташовується у зібраннях:2019(24)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
FEDORETS.pdf395,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок