DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2022(79) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19870

Назва: Основні напрями розробленості дослідження педагогічної постаті
Автори: Петренко, Л.М.
Ключові слова: Ващенко Г.
педагог
педагогічна постать
методологія
напрями
джерела
науковий пошук
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено основні напрями розробленості дослідження педагогічної постаті Григорія Ващенка. Виокремлено дев’ять напрямів розробленості досліджуваної проблеми. Встановлено, що Г. Ващенко звертався до світової історії педагогічних систем, вивчав процес розбудови національної системи освіти як надзвичайно складне та відповідальне завдання, закликав враховувати досвід розвитку системи освіти України у різні періоди. Розкрито вагомість внеску Г. Ващенка у розвиток освіти, дидактики.
Опис: Петренко Л. М. Основні напрями розробленості дослідження педагогічної постаті // Педагогічні науки : наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2022. Вип. 79. С. 156-161.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19870
Розташовується у зібраннях:2022(79)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
28.pdf338,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок