DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми цифрові технології

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 29 із 29
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020DIGITAL TECHNOLOGIES OF OPEN EDUCATION SYSTEMGibalova, N.; Гібалова, Н.В.; Leontieva, E.
2023Використання смартфонів у дидактичному процесі сучасної школиКравченко, І.В.; Хижа, М.
2024Використання цифрових технологій та онлайн-ресурсів у роботі соціального педагогаОбушна, Є.
2018Використання цифрових технологій у процесі вивчення дисципліни "Методика трудового навчання" майбутніми вчителями початкових класівХімчук, Л.І.
2024Вітчизняний та зарубіжний досвід інформатизації управління підготовкою здобувачів вищої освіти в умовах магістратуриКучер, В.В.
2024Дидактичні умови формування цифрової компетентності майбутніх учителів математикиМоскаленко, О.Ю.
2020До питання опису цифрової компетентності педагогічних працівників Нової української школиШостя, С.П.
2025До проблеми використання цифрових технологій у навчанні математики молодших школярівКарапузова, Н.Д.
2020Застосування цифрових технологій для формування геометричної культури старшокласників у процесі навчання стереометріїАртемчук, О.М.
2022Інтеграція цифрових мобільних технологій у навчальний процес студентів соціономічних спеціальностейБерезан, В.І.
2022Комунікативний підхід у процесі реалізації змішаного навчання майбутніх юристів в коледжіСокіл, А.А.
2021Модель реалізації підготовки майбутнього вчителя початкової школи до використання цифрових технологій у професійній діяльностіГібалова, Н.В.; Парамонова, К.
2024Можливості цифрових технологій у стратегіях сталого розвиткуОрлов, О.П.
2024Онлайн-інструменти для ресурсно-орієнтованого навчання економіко-математичних дисциплінКононец, Н.В.
2021Особливості використання Google Classroom у навчальному процесіНауменко, В.П.
2021Проведення експериментального дослідження ефективності використання цифрових технологій на уроках інформатикиВолошко, Т.В.
2022Роль цифрових технологій в дошкільній освіті в умовах пандемії та воєнного часуІваненко, Н.В.
2024Роль цифрових технологій у покращенні якості соціальних послуг в умовах кризових ситуаційБерезан, В.І.; Боштенко, Г.В.
2024Система динамічної математики GeoGebra як Engineering-інструмент STEM-орієнтованого підходу до навчання стереометріїКрамаренко, Т.Г.; Чернишова, І.В.
2021Специфіка проведення онлайнових бінарних занять в умовах цифровізованого освітнього процесу при підготовці фахівців-економістівКононец, Н.В.
2019Технології дистанційного навчання як компонент системи відкритої освітиГібалова, Н.В.
2023Формування готовності майбутніх фахівців з технологічної освіти до професійної діяльності засобами цифрових технологійГевко, І.В.
2023Формування цифрової компетентності дошкільників, як першочергове завдання сучасної дошкільної освітиДубовик, Ю.О.
2024Цифровий кредитний механізм: сутність, перспективи та ризики його застосуванняШевченко, Б.О.; Непокупна, Т.А.
2023Цифрові інструменти вивчення та презентації культури: досвід, проблеми, перспективиЛук'яненко, О.В.
2023Цифрові інструменти збереження об’єктів культури України в часи війниЛук'яненко, О.В.
2024Цифрові технології у дизайнерському мистецтвіБлизнюк, М.М.; Поліщук, І.А.
2021Цифрові технології як ефективний інструмент моніторингу якості вищої медичної освітиДорохова, Н.Г.
2023Цифрові технології як інструмент моніторингу якості професійної підготовки майбутніх учителів початкових класівІлійчук, Л.
Відображення результатів від 1 до 29 із 29

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок