DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Автореферати та дисертації >
Дисертації >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23389
|
Назва: | Дидактичні умови формування цифрової компетентності майбутніх учителів математики |
Автори: | Москаленко, О.Ю. |
Ключові слова: | цифрова компетентність математика майбутній учитель математики цифровізація освіти цифрові технології |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | У дисертації здійснено теоретичний аналіз проблеми і запропоновано її нове наукове розв’язання, яке полягає у визначенні, обґрунтуванні та експериментальній перевірці ефективності дидактичних умов формування цифрової компетентності майбутніх учителів математики.
Цифрову компетентність майбутнього вчителя математики потрактовано як здатність і зацікавленість здобувача вищої освіти працювати з інформацією та цифровими технологіями в галузі освіти для вирішення професійно-педагогічних завдань під час навчання з перспективною мотивацією до здійснення успішного цифровізованого освітнього процесу в школі. З’ясовано компонентно-структурний склад цифрової компетентності майбутнього вчителя математики, який складають когнітивний, мотиваційний та процесуальний компоненти. |
Опис: | Москаленко О. Ю. Дидактичні умови формування цифрової компетентності майбутніх учителів математики. – Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису.
Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора філософії зі спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки – Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, Міністерство освіти і науки України, Полтава, 2024. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23389 |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|