DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра соціальної роботи, реабілітації та повоєнної адаптації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Соціальна робота: реалії та перспективи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24501
|
Назва: | Використання цифрових технологій та онлайн-ресурсів у роботі соціального педагога |
Автори: | Обушна, Є. |
Ключові слова: | соціальний педагог онлайн ресурс цифрові технології дистанційне навчання |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Людина сьогодення значно відрізняється від
своїх попередників в умовах стрімкої інформатизації та цифровізації
суспільства у всіх його сферах. Нам треба вміти знаходити інформацію,
аналізувати її, виокремлювати та передавати, отримувати та оперувати великою
кількістю інформації, яка щодня надходить до нас різноманітними шляхами:
через суспільство, соцмережі та інші інтернет-ресурси, які стали основною
платформою для спілкування та джерелом інформації.
Чотири роки поспіль українська система освіти постає перед викликами,
пов’язаними з необхідністю інтенсивно провадити дистанційне навчання в
закладах освіти з огляду на карантинні заходи в умовах пандемії COVID-19 та
військовий стан через повномасштабне вторгнення рф в Україну. |
Опис: | Обушна Є. Використання цифрових технологій та онлайн-ресурсів
у роботі соціального педагога // Соціальна робота: реалії та перспективи : зб. наук. пр. Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. 110-річчю Полт. нац. пед. ун-та імені В. Г. Короленка, м. Полтава, 9–10 трав. 2024 р. / за заг. ред. Н. О. Сайко, В. І. Березан. Полтава, 2024. С. 51-54. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24501 |
Розташовується у зібраннях: | Соціальна робота: реалії та перспективи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|