DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Кафедра математичного аналізу та інформатики >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Новітні інформаційно-комунікаційні технології в освіті (IICTE-2021) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20526

Назва: Особливості використання Google Classroom у навчальному процесі
Автори: Науменко, В.П.
Ключові слова: Google Classroom
навчальний процес
цифрові технології
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Використання цифрових технологій важливе для всіх форм освітнього процесу. Проте, чи добре це вплине на результати освіти в подальшому? Якщо ж мати доступ до правильних технологій, то онлайннавчання може бути ефективнішим. Деякі дослідження показують, що в середньому учні запам’ятовують на 25-60% більше матеріалу при навчанні в Інтернеті порівняно з лише 8-10% у класі. Тому, потрібно обрати ефективний сервіс для організації освітнього процесу. Як показує статистика, одним з таких є Google Classrom. Робота з такими системами дистанційного навчання як Google Classroom є надзвичайно важливою для учнів та студентів.
Опис: Науменко В. П. Особливості використання Google Classroom у навчальному процесі // Новітні інформаційно-комунікаційні технології в освіті : матеріали VII Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції молодих учених та студентів (Полтава, 24-25 листопада 2021 р.). Полтава : ПП “Астрая”, 2021. 23-24.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20526
Розташовується у зібраннях:Новітні інформаційно-комунікаційні технології в освіті (IICTE-2021)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
8.pdf302,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок