DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2021(28) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18636
|
Назва: | Специфіка проведення онлайнових бінарних занять в умовах цифровізованого освітнього процесу при підготовці фахівців-економістів |
Автори: | Кононец, Н.В. |
Ключові слова: | ресурсно-орієнтоване навчання фахівці-економісти цифрові технології цифровізований освітній процес онлайнове бінарне заняття |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | У статті акцентовану увагу на питанні упровадження ресурсно-орієнтованого навчання в умовах цифровізованого освітнього процесу при підготовці фахівців-економістів. Аргументовано, що однією із форм ресурсно-орієнтованого навчання є онлайнові бінарні заняття. Онлайнове бінарне заняття розглядається як форма ресурсно-орієнтованого навчання, побудоване не лише на тісних міжпредметних зв’язках, котре проводиться спільно двома викладачами відповідних дисциплін з різною дидактичною метою, але й на комплексному застосуванні різноманітних цифрових технологій (платформи для дистанційного навчання та цифровий контент дистанційних курсів, інтернет-сервіси, будь-які цифрові наративи тощо). Запропоновано загальну організаційну структуру онлайнових бінарних занять та орієнтовну схему проведення онлайнового бінарного заняття з дисциплін «Економічна інформатика» та «Вища та прикладна математика». |
Опис: | Кононец Н. В. Специфіка проведення онлайнових бінарних занять в умовах цифровізованого освітнього процесу при підготовці фахівців-економістів. Витоки педагогічної майстерності: журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. Випуск 28. С. 92-97. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18636 |
Розташовується у зібраннях: | 2021(28)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|