DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти >
Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти, логопедії та реабілітології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20201

Назва: Інтеграція цифрових мобільних технологій у навчальний процес студентів соціономічних спеціальностей
Автори: Березан, В.І.
Ключові слова: цифрові технології
навчальний процес
студенти
соціономічні спеціальності
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Деструктивні процеси в сучасному світі, а саме: екологічні катастрофи, стихійні лиха, пандемії, військові конфлікти, призводять до значних змін у професійній діяльності фахівців соціономічних спеціальностей, орієнтують на використання сучасних цифрових технологій у своїй роботі, іноді докорінно змінюючи характер їхньої праці. Такі зміни все більше ускладнюють професійну діяльність фахівців соціономічних спеціальностей і вимагають від них постійного оновлення своїх знань і професійного зростання.
Опис: Березан В. І. Інтеграція цифрових мобільних технологій у навчальний процес студентів соціономічних спеціальностей. Модернізація освітнього середовища: проблеми та перспективи в контексті євроінтеграції: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції (Івано-Франківськ, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 19-20 травня 2022 р.) / Упор. Т. Качак. Івано-Франківськ, 2022. С. 157-172.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20201
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Інтеграція цифрових мобільних технологій.pdf465,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок