|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Теми оцінювання
Відображення результатів від 1 до 30 із 67
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2013 | Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів засобами оцінювання | Біляковська, О.О. |
2022 | Багатоваріантні задачі як засіб перевірки якості засвоєння програмного матеріалу з хімії | Титаренко, В.І. |
2023 | Використання компетентнісного підходу до оцінювання результатів навчання учнів з хімії | Поцяпун, В.В.; Криворучко, А.В. |
2021 | Використання педагогічної спадщини В. Сухомлинського в інклюзивній педагогіці | Прядко, Л. |
2021 | Вплив оцінювання на мотивацію до вивчення іноземних мов у студентів вищих навчальних закладів | Дейнека, С.О.; Сосой, Г.С. |
2021 | Діагностика готовності учнів до оцінювання естетичних та функціональних властивостей об’єктів проєктування, власних можливостей до подальшої професійної освіти та майбутнього працевлаштування | Рутковська, О.М.; Цина, А.Ю. |
2023 | Діагностувальні завдання як інструмент оцінювання навчальних досягнень з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» | Павлова, Т. |
2023 | Діяльність вчителя під час організації формувального оцінювання | Божинська, М.А. |
2016 | Досвід та перспективи кредитно-модульної системи оцінювання в Україні | Суханова, О.Д. |
2021 | Забезпечення педагогічної підтримки контрольно-оцінювальної діяльності майбутніх учителів хімії | Криворучко, А.В. |
2015 | Застосування методів дидактичної евристики для контролю знань з біології учнів професійного ліцею | Кмець, А.М.; Сліпець, С.Д. |
2018 | Застосування тестового контролю для перевірки знань студентів з біологічних дисциплін | Бажан, А.Г.; Пілюгін, В.О.; Прилуцький, М.К.; Пілюгін, А.В.; Бажан, Є.А.; Гордієнко, О.В. |
2024 | Інструментарій оцінювання навчальних результатів навчання з хімії учнів старшої школи | Поцяпун, В.В. |
2020 | Інструменти оцінювання в контексті інформатизації вищої освіти | Даниско, О.Д. |
2019 | Інструменти формувального оцінювання в освітньому процесі | Буйдіна, О.О. |
2024 | Ключові принципи фундаменталізації оцінювання якості знань майбутніх учителів фізики | Гриньов, Р.С. |
2023 | Компетентнісний підхід до оцінювання результатів навчання учнів з хімії | Поцяпун, В.В.; Криворучко, А.В. |
2013 | Критерії оцінювання знань студентів на практичних заняттях з органічної хімії в медичному коледжі за спеціальністю "Фармація" | Мандзюк, Л.З.; Боднарчук, О.В.; Стецьків, А.О. |
2023 | Методи, технології проведення та оцінка діяльності учнів під час інтерактивних уроків з біології | Масовець, Д.Б. |
2021 | Методика навчання учнів 5-6 класів проєктуванню та виготовленню виробів із тонколистового металу | Сотничок, О.; Титаренко, В.П. |
2022 | Методика формувального оцінювання навчальних досягнень учнів з хімії | Шиян, Н.І.; Криворучко, А.В.; Стрижак, С.В. |
2014 | Методичні аспекти організації самостійної роботи студентів немовних факультетів з іноземної мови | Черчата, Л.М. |
2024 | Методичні основи організації самостійної роботи студентів з навчальної дисципліни « Біомеханіка» на факультеті фізичного виховання та спорту | Шапаренко, І.Є. |
2012 | Моніторинг: компаративний аналіз поняття | Кічула, М. |
2023 | Об’єктивний та надійний контроль знань студентів | Тимошенко, В.М. |
2017 | Організація процесу навчання іноземної мови на диференційній основі у вищих навчальних закладах | Гончарова, Є.Є. |
2011 | Оцінювання електронних підручників для індивідуалізації навчання студентів | Кононец, Н.В. |
2023 | Оцінювання здоров’язбережувального освітнього простору закладу позашкільної освіти в умовах воєнного стану | Лебедик, Л.В. |
2007 | Оцінювання навчальних досягнень учнів як важлива складова формування творчого вчителя | Біляковська, О.О. |
2020 | Оцінювання результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів і студентів у Німеччині: підтримка якості та шляхи підвищення ефективності | Колотій, А.С. |
Відображення результатів від 1 до 30 із 67
|