DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми танець

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 87 із 87
Дата випускуНазваАвтор(и)
2010«Contemporary dance»: формування школи, теорія і методика викладанняПогребняк, М.М.; Рязанов, О.В.
2022Genesis and characteristic features of the author's dance theatre of the end of nineteenth - the beginning twentieth century as a generative art form of the new directions of theatrical dancePogrebnyak, M.; Погребняк, М.М.
2015Авторський театр танцю «модерн» Марини ПогребнякПогребняк, М.М.
2023Актуальні аспекти викладання дисципліни «Український народно-сценічний танець» у закладах вищої освіти УкраїниПригода, Л.Б.
2024Бальний танець у шкільній системі освіти України в умовах війни: виклики та перспективиТкаченко, О.
2001Берегиня Полтавського танцюЛитвиненко, А.І.
2010В.К. Авраменко – популяризатор українського народного танцюТаранцева, О.О.
2009В.М. Верховинець: три стадії підготовки до створення "Жінхорансу"Дем'янко, Н.Ю.
2024Взаємозв’язок музики і руху у хореографічному мистецтвіРева, Я.Г.; Золотарьова-Пасюта, Н.М.
2023Виклики сьогодення щодо формування пріоритетних напрямків дослідження хореографічного мистецтва в УкраїніПлахотнюк, О.А.
2022Внесок хореографа-педагога Марти Грем в мистецтво сучасного танцюДигас, К.
2024Вплив народного танцю на розвиток різних видів хореографічного мистецтваПригода, Л.Б.; Билим, Д.О.
2016Ґенеза та шляхи розвитку навчальної дисципліни «Народно-сценічний танець»Пригода, Л.Б.
2020Група battements та її різновиди. Методичні рекомендації з курсу «Класичний танець та методика його викладання»Рева, Я.Г.
2023"Дама з камеліями" в авторських версіях Джона Ноймайєра і Аніко Рехвіашвілі: порівняльний аналізПогребняк, М.М.
2021Деякі історичні аспекти розвитку сучасної хореографіїВільховченко, Т.І.
2022Дидактичні особливості спецкурсу "Проєктні технології у професійній діяльності хореографа"Ткаченко, М.
2020Дослідження української народної хореографії у творчій спадщині українських етнографів і фольклористів другої половини ХІХ – початку ХХ ст.Жиров, О.А.
2023Естетичні особливості дуетної форми та деякі способи трансформування академічної підтримки у сучасному балеті ХХ - поч. ХХІ ст. (на прикладах творчості К. Голейзовського, Ф.Лопухова, Л.Якобсона, У. Форсайта).Погребняк, М.М.
2016Етнографічно-дослідницька діяльність Василя Верховинця: етапи, тенденції, сутністьДем'янко, Н.Ю.
2020Загальноестетичні засади та світоглядні ідеї художньої культури Європи кінця ХІХ – початку ХХ ст. як передумови виникнення нових напрямів театрального танцюПогребняк, М.М.
2016Засоби розвитку української народної хореографії в педагогічних пошуках К. ВасиленкаЖиров, О.А.
2024Збереження традицій української народної сценографії Полтавщини в педагогічній роботі хореографів-постановниківСокіл, Л.М.; Цебрій, І.В.
2020Зміст хореографічної роботи з вихованцями дитячого хореографічного колективуБулага, К.М.
2011Концептуальні положення педагогічної теорії Василя ВерховинцяДем'янко, Н.Ю.
2015Критеріальний апарат дослідження ефективності естетичного виховання старшокласників засобами бальної хореографіїТерешенко, Н.В.
2019Культурно-історичні передумови виникнення театральних форм джаз-танцю у США на початку ХХ ст.Погребняк, М.М.
2022Методичні рекомендації до організації, виконання та захисту магістерських кваліфікаційних робітЖиров, А.О.; Благова, Т.О.
2024Мистецтво балетмейстераПригода, Л.Б.
2019Мистецтво танцю у творчих пошуках ЛукіанаВасянович, Г.П.
2011Можливості формування хореографічних творчих здібностей на основі регіональної танцювальної лексикиБогута, В.М.
2022Музичні та хореографічні форми у сучасній хореографіїМартинюк, О.; Токар, Т.
2004Музыка и танец в фантастических произведениях Урсулы Ле ГуинКриницкая, Н.И.; Криницька, Н.І.
2023Навчальна програма навчальної дисципліни «Український народно-сценічний танець» підготовки здобувачів освітнього ступеня бакалавр за спеціальністю 024 ХореографіяПригода, Л.Б.
2020Навчально-виховна діяльність як провідний напрям змісту творчого педагогічного процесу в самодіяльних хореографічних колективах: творче осмислення досвіду К. ВасиленкаЖиров, О.А.
2015Неокласицизм у хореографічних театрах Л. М’ясіна, Б. Ніжинської, Ф. Лопухова як сходинка до неокласичного стилю у театрі Дж. БаланчінаПогребняк, М.М.
2013Неокласичний танець: ґенеза та формування його естетико стильових особливостей у театрі Джорджа БаланчінаПогребняк, М.М.
2019Німецький експресіоністичний («виразний») танець: формування естетики, композиції, школи (20-і рр. ХХ ст.Погребняк, М.М.
2016Новаторство Василя Верховинця: передумови, сутність, значенняДем'янко, Н.Ю.
2024Нові напрями театрального танцю ХХ – поч. ХХІ ст.: історико- культурні передумови, крос-культурні зв’язки, стильова типологіяПогребняк, М.М.
2024Олег Голдрич як зберігач фольклорних танцювальних традицій Прикарпатського регіонуСапего, Я.
2018Організаційно-змістові аспекти підготовки фахівців хореографії у вищих навчальних закладах НімеччиниТкаченко, І.
2014Особливості викладання народно-сценічного танцю у хореографічних колективах художньої самодіяльностіПригода, Л.Б.
2019Особливості роботи концертмейстера на уроках народно-сценічного танцюГузій, Р.М.
2024Особливості роботи концертмейстера під час викладання українського та народно-сценічного танцюЄфімова, О.В.; Подкопай, Є.Ю.; Шаршонь, Д.В.; Сидоренко, В.А.
2022Партерна гімнастика як засіб розвитку природних та фізичних даних дітей середнього вікуІванченко, А.
1999Підпорядкованість педагогічній метіДем'янко, Н.Ю.
2021Популяризація народного танцю в умовах сучасної масової культуриСердюк, К.
2021Принципи та методи викладання класичного танцюТаранцева, О.О.
2023Проблеми вивчення хореографічних дисциплін в умовах дистанційного навчанняЄфімова, О.В.; Барабаш, О.В.; Подкопай, Є.Ю.; Сидоренко, В.А.
2020Професійні передумови реформування академічного балету та виникнення нових напрямків театрального танцю на початку ХХ ст.Погребняк, М.М.
2018Робота балетмейстера над композиційною побудовою творуБулага, К.М.
2023Розвиток балетмейстерської творчості студентів-хореографів під час вивченння дисципліни "Мистецтво балетмейстра"Таранцева, О.О.
2022Розвиток українського народного-сценічного танцю ХХ - початку ХХІ століття як невід'ємна частина світової хореографіїЄфімов, В.
2022Рух і танець у творчості художниці Тетяни ДомненкоЛук'яненко, О.В.
2023Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 120172. Монографія "Танець "модерн" ХХ ст.: витоки, стильова типологія, панорама історичної ходи, еволюція"Погребняк, М.М.
2023Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 120178. Монографія "Нові напрями театрального танцю ХХ - поч. ХХІ ст.: історико-культурні передумови, крос-культурні зв'язки, стильова типологія"Погребняк, М.М.
2024Синергія звуку та руху: взаємодія музики і танцюРева, Я.Г.; Золотарьова-Пасюта, Н.М.
2020Система запису комбінацій класичного танцю. Методичні рекомендації з курсу «Класичний танець»Рева, Я.Г.
2024Специфіка процесу опанування танцювальних технік у вуличному стилі танцю паппінгДубінін, В.
2020Структура уроку класичного танцю та його основні поняття. Методичні рекомендації з курсу «Класичний танець та методика його викладання»Рева, Я.Г.
2020Субъективистский театр танца Марты Грехем 1920-х – 1940-х гг.Погребняк, М.Н.; Погребняк, М.М.
2020Танець «модерн» та неокласичний танець в українському балеті другої половини ХХ ст.Погребняк, М.М.
2020Танець «модерн» та неокласичний танець в українському балеті ХХІ ст.: шляхи асиміляції та форми презентаціїПогребняк, М.М.
2024Танець «модерн» у Галичині 1920–1930-х роківПогребняк, М.М.
2024Танець «модерн» ХХ ст.: витоки, стильова типологія, панорама історичної ходи, еволюціяПогребняк, М.М.
2023Танець як символ опору: минуле та сучасністьПідлипська, А.М.
2020Танцтеатр Раду Поклітару: особливості естетики, класифікація авторських творівПогребняк, М.М.
2022Танцювальна терапія як інноваційна технологія особистісного розвиткуРева, Я.Г.
2022Танцювальна терапія як інноваційна технологія особистісного розвиткуРева, Я.Г.
2020Танцювально-рухова терапія як засіб збереження та зміцнення здоров'яГладіліна, О.О.
2020Творчий метод і модерн-джаз танець Алвiна ЕйлiПогребняк, М.М.
2020Творчий метод і неокласичний танець Вільяма ФорсайтаПогребняк, М.М.
2020Творчий метод і театральний танець Сержа Лифаря як продовжувача традицій неокласичного танцю балетмейстерів «Нового Російського балету»Погребняк, М.М.
2019Театр танцю «Відлуння» м. ЛьвівБезрученков, Ю.В.; Топорков, Д.А.
2014Театральний (сценічний) джаз-танець: витоки, естетичні особливості, основи техніки та методики вивченняПогребняк, М.М.; Горовецька, А.С.
2019Теоретико-педагогічний аспект досвіду музично-танцювальної діяльностіОмельяненко, З.
2022Теоретичне осмислення специфіки засобів виразності в спортивних бальних танцяхЖиров, В.; Панасюк, Н.
2022Теоретичні аспекти постановки дитячих хореографічних композиційДзюбан, О.
2023Український народно-сценічний танецьПригода, Л.Б.
2012Упровадження хореографічної спадщини Василя Верховинця в педагогічну та мистецьку освітуДем'янко, Н.Ю.
2022Філософсько-культурологічна генеза хореографічної освітиБлагова, Т.О.
2006Фольклорна танцювальна спадщина ПолтавщиниБогута, В.М.
2024Фольклорний китайський танець: сценічні версії на сучасному етапі розвиткуПогребняк, М.М.
2002Формування фахових умінь майбутніх вчителів хореографії засобами українського народного танцюТаранцева, О.О.
2019Функції танцювальної діяльностіОмельяненко, З.В.
2020Эстетические идеи Мерса Каннингема как основание эстетики постмодерн-танцаПогребняк, М.М.; Погребняк, М.Н.
Відображення результатів від 1 до 87 із 87

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок