|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2011(2) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/603
|
| Назва: | Концептуальні положення педагогічної теорії Василя Верховинця |
| Автори: | Дем'янко, Н.Ю. |
| Ключові слова: | формування національної культури етнографічний матеріал обрядовий фольклор пісня танець гра |
| Дата публікації: | 2011 |
| Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
| Короткий огляд (реферат): | У статті визначено концептуальні положення педагогічної теорії видатного українського педагога, музикознавця, етнографа, хореографа, диригента і композитора В . Верховинця, показано шляхи їх упровадження в сучасний навчально - виховний процес, розкрито значення його науково - методичних праць. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/603 |
| Розташовується у зібраннях: | 2011(2)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|