DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2019(73) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12864

Название: Теоретико-педагогічний аспект досвіду музично-танцювальної діяльності
Авторы: Омельяненко, З.
Ключевые слова: досвід
музика
музична діяльність
танцювальна діяльність
танцювальний рух
танець
Issue Date: 2019
Краткий осмотр (реферат): У статті висвітлено та узагальнено погляди вітчизняних науковців на проблему досвіду музично-танцювальної діяльності. Установлено, що актуальність цієї проблеми привертає увагу педагогів, музикантів, хореографів, психологів. Незважаючи на широке коло опрацьованих джерел нами було встановлено, що більшість науковців звертають увагу окремо на музично-ритмічну і танцювальну діяльність і майже не вивчають музично-танцювальну діяльність як єдине ціле. Виокремлено різновиди музичної діяльності (композиція, виконавство, сприйняття музики) та функції і завдання танцювальної діяльності. Подано характеристику музично-танцювальної діяльності та її значення на становлення творчих здібностей дітей.
Описание: Омельяненко З. Теоретико-педагогічний аспект досвіду музично-танцювальної діяльності / З. Омельяненко // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2018. – Вип. 72. – С. 141-145.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12864
Appears in Collections:2019(73)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
OMELIANENKO.pdf159,25 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback