DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2019(73) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12864

Назва: Теоретико-педагогічний аспект досвіду музично-танцювальної діяльності
Автори: Омельяненко, З.
Ключові слова: досвід
музика
музична діяльність
танцювальна діяльність
танцювальний рух
танець
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено та узагальнено погляди вітчизняних науковців на проблему досвіду музично-танцювальної діяльності. Установлено, що актуальність цієї проблеми привертає увагу педагогів, музикантів, хореографів, психологів. Незважаючи на широке коло опрацьованих джерел нами було встановлено, що більшість науковців звертають увагу окремо на музично-ритмічну і танцювальну діяльність і майже не вивчають музично-танцювальну діяльність як єдине ціле. Виокремлено різновиди музичної діяльності (композиція, виконавство, сприйняття музики) та функції і завдання танцювальної діяльності. Подано характеристику музично-танцювальної діяльності та її значення на становлення творчих здібностей дітей.
Опис: Омельяненко З. Теоретико-педагогічний аспект досвіду музично-танцювальної діяльності / З. Омельяненко // Педагогічні науки : наук. журн. / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2018. – Вип. 73. – С. 141-145.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12864
Розташовується у зібраннях:2019(73)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
OMELIANENKO.pdf159,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок