DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра хореографії >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Художні практики та мистецька освіта у кроскультурному просторі сучасності (2022) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21614

Назва: Партерна гімнастика як засіб розвитку природних та фізичних даних дітей середнього віку
Автори: Іванченко, А.
Ключові слова: партерна гімнастика
діти середнього віку
танець
м’язи
фізичний розвиток
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Актуальність цієї роботи складається в необхідності залучення дітей середнього шкільного віку до занять. Партерна гімнастика як розділ ритміки націлена на розвиток природних фізичних даних, рухової діяльності у дітей і є технічною основою всіх видів танцю. Заняття гімнастикою і ритмікою крім фізичного розвитку вирішують задачі естетичного і духовного виховання дітей. Впливаючи на розвиток емоційної сфери дитини, вдосконалюючи його фізично і виховуючи духовно заняття сприяють розкриттю творчого і пізнавального потенціалу, дають імпульс до самовдосконалення і постійного особового зростання.
Опис: Іванченко А. Партерна гімнастика як засіб розвитку природних та фізичних даних дітей середнього віку // Художні практики та мистецька освіта у кроскультурному просторі сучасності: матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. конф., 11-12 жовтня 2022 р. Полтава : 2022. С. 53-55.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21614
Розташовується у зібраннях:Художні практики та мистецька освіта у кроскультурному просторі сучасності (2022)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
14.pdf311,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок