DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра хореографії >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16508

Назва: Ґенеза та шляхи розвитку навчальної дисципліни «Народно-сценічний танець»
Автори: Пригода, Л.Б.
Ключові слова: народно-сценічний танець
навчальна дисципліна
шляхи розвитку
хореографічна освіта
танець
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): У статті досліджуються історичні передумови зародження нової навчальної дисципліни «Народно-сценічний танець» в системі професійної хореографічної освіти. Чітко визначені події, які стали відправним моментом до появи спеціальної системи підготовки виконавців характерних танців. Розглядається діяльність відомих майстрів з народно-сценічного танцю, які сприяли зародженню та становленню дисципліни. Аналізуються шляхи розвитку даної дисципліни від моменту зародження до сьогодення.
Опис: Пригода Л. Б. Ґенеза та шляхи розвитку навчальної дисципліни «Народно-сценічний танець» / Л. Б. Пригода // Проблеми підготовки сучасного вчителя: зб. наук. праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Умань: ФОП Жовтий О. О., 2016. Випуск 14. С. 316-323.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16508
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ №14_40.pdf606,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок