DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра хореографії >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Художні практики та мистецька освіта у кроскультурному просторі сучасності (2022) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21486
|
Назва: | Теоретичні аспекти постановки дитячих хореографічних композицій |
Автори: | Дзюбан, О. |
Ключові слова: | метод хореографічний колектив етюд танець педагог-хореограф |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто значення хореографічних композицій для дітей,
досліджено методику та процес їх постановки. Встановлено, що організація
художньої діяльності забезпечується методичними прийомами, які викликають у
дітей бажання займатися хореографією. Кожний хореографічний твір вимагає від дитини емоційності, творчої
активності, мобілізації усіх її фізичних і духовних сил. Завдання педагогахореографа полягає в тому, щоб невпинно підвищувати хореографічну культуру
дітей, знайомлячи їх з найкращими зразками танцювального мистецтва, життям і
діяльністю провідних хореографів, танцюристів і художніх колективів.
Діти, які систематично займаються хореографією, набувають гарної,
стрункої постави, легко й граційно рухаються. |
Опис: | Дзюбан О. Теоретичні аспекти постановки дитячих хореографічних композицій // Художні практики та мистецька освіта у кроскультурному просторі сучасності: матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. конф., 11-12 жовтня 2022 р. Полтава : 2022. С. 32-35. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21486 |
Розташовується у зібраннях: | Художні практики та мистецька освіта у кроскультурному просторі сучасності (2022)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|