DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра хореографії >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Художні практики та мистецька освіта у кроскультурному просторі сучасності (2022) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21486

Назва: Теоретичні аспекти постановки дитячих хореографічних композицій
Автори: Дзюбан, О.
Ключові слова: метод
хореографічний колектив
етюд
танець
педагог-хореограф
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто значення хореографічних композицій для дітей, досліджено методику та процес їх постановки. Встановлено, що організація художньої діяльності забезпечується методичними прийомами, які викликають у дітей бажання займатися хореографією. Кожний хореографічний твір вимагає від дитини емоційності, творчої активності, мобілізації усіх її фізичних і духовних сил. Завдання педагогахореографа полягає в тому, щоб невпинно підвищувати хореографічну культуру дітей, знайомлячи їх з найкращими зразками танцювального мистецтва, життям і діяльністю провідних хореографів, танцюристів і художніх колективів. Діти, які систематично займаються хореографією, набувають гарної, стрункої постави, легко й граційно рухаються.
Опис: Дзюбан О. Теоретичні аспекти постановки дитячих хореографічних композицій // Художні практики та мистецька освіта у кроскультурному просторі сучасності: матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. конф., 11-12 жовтня 2022 р. Полтава : 2022. С. 32-35.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21486
Розташовується у зібраннях:Художні практики та мистецька освіта у кроскультурному просторі сучасності (2022)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
8.pdf319,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок