|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Теми освіта
Відображення результатів від 289 до 308 із 523
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2021 | Особистістно орієнтоване навчання на уроках біології учнів старшої школи | Диннік, Н.М. |
2020 | Особливості адаптивного управління в освіті | Зінченко, Ж.В. |
2020 | Особливості асертивної поведінки молодших підлітків | Сілакова, Ю.Ю. |
2020 | Особливості викладання біологічної хімії студентам вищих медичних закладів в умовах карантину | Непорада, К.С.; Нетюхайло, Л.Г.; Білець, М.В.; Омельченко, О.Є.; Микитенко, А.О.; Слободяник, Н.М.; Хміль, Д.О.; Криворучко, Т.Д.; Котвицька, А.А.; Тихонович, К.В.; Цебенко, М.О.; Чижанська, Ю.О. |
2020 | Особливості використання технології доповненої реальності в освіті | Савченко, І.В. |
2020 | Особливості державної системи управління охороною праці в галузі освіти | Лаврушко, Т.В. |
2024 | Особливості міжнародного маркетингу в освіті | Школяр, С.П.; Кощеєва, В.О.; Ван, Сі |
2022 | Особливості організації і здійснення інклюзивної позашкільної освіти дітей з особливими потребами | Дорошенко, Є.В.; Цина, В.І. |
2020 | Особливості організації навчально-виховного процесу в державно-парафіяльних школах у XIX-поч. XX ст. | Шафрановський, В.Ю. |
2019 | Особливості організації освіти в Україні за часів Козаччини | Кошкалда, Т. |
2021 | Особливості організації освітнього процесу в університеті Монктона (Канада) | Кобзар, О. |
2019 | Особливості професійної підготовки вчителя до роботи в інклюзивному середовищі загальноосвітньої школи | Кравець, О. |
2019 | Особливості стану підготовки професіоналів до діяльності у неформальній освіті дорослих | Самодумська, О. |
2022 | Особливості та роль самоосвіти ЗВО під час дистанційного навчання | Підлужна, С.А.; Корчан, Н.О.; Федорченко, І.Л.; Литовка, В.В. |
2022 | Особливості формування дослідницьких умінь учнів в умовах STEM-освіти | Вдовика, А. |
2022 | Особливості функціонування системи освіти в умовах сучасних викликів | Магденко, А. |
2020 | Особливості ціннісно-смислового аспекту професійної самосвідомості працівників освіти з різним рівнем кваліфікації | Метельська, Н.Й. |
2021 | Охорона праці в галузі освіти: стан та перспективи | Хлопов, А.М. |
2020 | Оцінка і моніторинг якості опанування студентами курсу "проектування швейних підприємств" | Кондель, В.М. |
2020 | Оцінювання результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів і студентів у Німеччині: підтримка якості та шляхи підвищення ефективності | Колотій, А.С. |
Відображення результатів від 289 до 308 із 523
|