DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13767

Назва: Оцінка і моніторинг якості опанування студентами курсу "проектування швейних підприємств"
Автори: Кондель, В.М.
Ключові слова: освіта
вища освіта
проектування швейних підприємств
підготовка фахівця
моніторинг якості освіти
оцінювання навчання
освіта України
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Розвиток освіти в Україні потребує нових орієнтирів, які базуються на розумінні, що вища освіта перетворюється на глобальне підприємство, зокрема, формулювання нової стратегічної мети вищої школи, яка включає в себе побудову конкурентоспроможної економіки, заснованої на високоякісних знаннях, підвищення зайнятості населення та зміцнення соціальної єдності суспільства. Саме тому основними завданнями сучасної освіти є створення умов розвитку мобільності громадян з можливістю працевлаштування; посилення міжнародної конкурентоздатності як національної, так і європейської систем вищої освіти; змагання з іншими системами вищої освіти за студентів; вплив на світовому ринку освіти, кошти й престиж; формування й зміцнення інтелектуального, культурного, соціального й науково технічного потенціалу; досягнення сумісності систем вищої освіти, а також зростання ролі університетів у розвитку національних та європейських культурних цінностей.
Опис: Кондель В. М. Оцінка і моніторинг якості опанування студентами курсу "проектування швейних підприємств" / В. М. Кондель // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 130-133.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13767
Розташовується у зібраннях:20

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
44.pdf213,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок