|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Кафедра математичного аналізу та інформатики >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Новітні інформаційно-комунікаційні технології в освіті (IICTE-2020) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18133
|
Назва: | Особливості використання технології доповненої реальності в освіті |
Автори: | Савченко, І.В. |
Ключові слова: | освіта технологія доповненої реальності AR Handheld Augmented Reality Tokyo Shoseki |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Важливу роль в системі сучасної освіти відіграє поява технологій,
що в багато разів збільшує можливості людини, а також є інструментом
контролю над нею.
З недавніх пір в тренди технологій вийшла доповнена реальність.
Доповнена реальність (augmented reality, AR) – це сучасна технологія, яка
до-зволяє зв’язати реальний світ і віртуальне середовище, забезпечуючи їх
синхронною взаємодією. За допомогою технології AR віртуальні об’єкти
можуть бути інтегровані в матеріальний світ: камера доповненої
реальності за допомогою AR-програм робить зйомку реальності і шукає в
ній заздалегідь певні цільові точки – маркери, до яких прив’язані
віртуальні об’єкти.
Дослідження в області доповненої реальності проводили Ф. Кішіно,
Т.П. Коделл, Д.В. Майзел, П. Мілгрем, А.Е. Сазерленд та інші науковці. У
їхніх працях розглядалися проблеми таксономії, розробки та використання
засобів доповненої реальності у навчальному процесі та у професійній
діяльності. Зокрема, роботи Н. Гуаєль, Е. Гуінтерса, Х. Мартін-Гутьєрреса,
Д. Перес-Лопеса, М.Т. Рестіво, Т.Різова, Ж.М. Сьотата, О. Хьюга
підтвердили позитивний ефект використання даної технології у навчанні та
надали можливість визначити застосування технології доповненої
реальності як один із найбільш перспективних напрямків підвищення
ефективності процесу навчання у вищих навчальних закладах. |
Опис: | Савченко І. В. Особливості використання технології доповненої реальності в освіті // Новітні інформаційно-комунікаційні технології в освіті: матер. VI Всеукр. Наук.-практ. Інтернет-конф. Молодих учених та студентів (Полтава, 18-19 листопада 2020 р.). Полтава: ПП “Астрая”, 2020. С. 120-122. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18133 |
Розташовується у зібраннях: | Новітні інформаційно-комунікаційні технології в освіті (IICTE-2020)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|