DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Кафедра математичного аналізу та інформатики >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Новітні інформаційно-комунікаційні технології в освіті (IICTE-2020) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18133

Назва: Особливості використання технології доповненої реальності в освіті
Автори: Савченко, І.В.
Ключові слова: освіта
технологія доповненої реальності
AR
Handheld Augmented Reality
Tokyo Shoseki
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Важливу роль в системі сучасної освіти відіграє поява технологій, що в багато разів збільшує можливості людини, а також є інструментом контролю над нею. З недавніх пір в тренди технологій вийшла доповнена реальність. Доповнена реальність (augmented reality, AR) – це сучасна технологія, яка до-зволяє зв’язати реальний світ і віртуальне середовище, забезпечуючи їх синхронною взаємодією. За допомогою технології AR віртуальні об’єкти можуть бути інтегровані в матеріальний світ: камера доповненої реальності за допомогою AR-програм робить зйомку реальності і шукає в ній заздалегідь певні цільові точки – маркери, до яких прив’язані віртуальні об’єкти. Дослідження в області доповненої реальності проводили Ф. Кішіно, Т.П. Коделл, Д.В. Майзел, П. Мілгрем, А.Е. Сазерленд та інші науковці. У їхніх працях розглядалися проблеми таксономії, розробки та використання засобів доповненої реальності у навчальному процесі та у професійній діяльності. Зокрема, роботи Н. Гуаєль, Е. Гуінтерса, Х. Мартін-Гутьєрреса, Д. Перес-Лопеса, М.Т. Рестіво, Т.Різова, Ж.М. Сьотата, О. Хьюга підтвердили позитивний ефект використання даної технології у навчанні та надали можливість визначити застосування технології доповненої реальності як один із найбільш перспективних напрямків підвищення ефективності процесу навчання у вищих навчальних закладах.
Опис: Савченко І. В. Особливості використання технології доповненої реальності в освіті // Новітні інформаційно-комунікаційні технології в освіті: матер. VI Всеукр. Наук.-практ. Інтернет-конф. Молодих учених та студентів (Полтава, 18-19 листопада 2020 р.). Полтава: ПП “Астрая”, 2020. С. 120-122.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18133
Розташовується у зібраннях:Новітні інформаційно-комунікаційні технології в освіті (IICTE-2020)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
42.pdf251,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок