DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2022(30) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20218

Назва: Особливості організації і здійснення інклюзивної позашкільної освіти дітей з особливими потребами
Автори: Дорошенко, Є.В.
Цина, В.І.
Ключові слова: позашкілля
інклюзія
освіта
діти
організація
особливі потреби
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено теоретичний аналіз психолого-педагогічних особливостей організації і здійснення інклюзивної позашкільної освіти дітей із особливими потребами. Аналізується етимологія поняття «інклюзія», понятійний конструкт «інклюзивна освіта». Представлено шляхи надання можливості дітям з особливими потребами бути повноцінним учасником освітнього процесу в позашкіллі. Визначені вимоги до педагогів позашкільних закладів освіти, працюючих із дітьми з особливими потребами. Визнано необхідність Відзначено, що розвиток системи інклюзивної позашкільної освіти потребує коригування та зміни в організації підготовки педагогів, використовуючи більш гнучкі підходи для задоволення потреб дітей із особливими потребами.
Опис: Дорошенко Є. В., Цина В. І. Особливості організації і здійснення інклюзивної позашкільної освіти дітей з особливими потребами // Витоки педагогічної майстерності: журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. Випуск 30. С. 89-96.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20218
Розташовується у зібраннях:2022(30)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
11.pdf391,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок