DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2022(30) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20218
|
Назва: | Особливості організації і здійснення інклюзивної позашкільної освіти дітей з особливими потребами |
Автори: | Дорошенко, Є.В. Цина, В.І. |
Ключові слова: | позашкілля інклюзія освіта діти організація особливі потреби |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | У статті здійснено теоретичний аналіз психолого-педагогічних
особливостей організації і здійснення інклюзивної позашкільної освіти дітей із
особливими потребами. Аналізується етимологія поняття «інклюзія»,
понятійний конструкт «інклюзивна освіта». Представлено шляхи надання
можливості дітям з особливими потребами бути повноцінним учасником
освітнього процесу в позашкіллі. Визначені вимоги до педагогів позашкільних
закладів освіти, працюючих із дітьми з особливими потребами. Визнано
необхідність Відзначено, що розвиток системи інклюзивної позашкільної
освіти потребує коригування та зміни в організації підготовки педагогів,
використовуючи більш гнучкі підходи для задоволення потреб дітей із
особливими потребами. |
Опис: | Дорошенко Є. В., Цина В. І. Особливості організації і здійснення інклюзивної позашкільної освіти дітей з особливими потребами // Витоки педагогічної майстерності: журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. Випуск 30. С. 89-96. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20218 |
Розташовується у зібраннях: | 2022(30)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|