DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Психологічні координати розвитку особистості : реалії і перспективи (2020) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15091

Назва: Особливості ціннісно-смислового аспекту професійної самосвідомості працівників освіти з різним рівнем кваліфікації
Автори: Метельська, Н.Й.
Ключові слова: педагог
педагогічна праця
освіта
працівник освіти
професійна діяльність
майбутній педагог
самосвідомість
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Педагогічна праця – особливий вид професійної діяльності. Її специфіка зумовлена, з одного боку, вимогами, які висуває сама професія, а з іншого боку – традиційно високими очікуваннями громадськості до представників цієї професії. Це покладає на вчителів ще й додаткову відповідальність перед суспільством, адже саме педагог вважається носієм загальнолюдських цінностей та життєвих смислів, який передає їх словами, діями та вчинками дітям не лише у професійній діяльності, а й поза нею. Аспекти підготовки працівників освіти перебували в центрі уваги багатьох учених (О. Абдуліна, Ф. Гоноболін, Е. Грішин, О. Киричук, Н. Кузьміна, О. Мороз, Д. Ніколенко, К. Седих, І. Синиця, Р. Хмелюк, О. Щербаков та інші).
Опис: Метельська Н. Й. Особливості ціннісно-смислового аспекту професійної самосвідомості працівників освіти з різним рівнем кваліфікації / Н. Й. Метельська // Психологічні координати розвитку особистості : реалії і перспективи : збірник наук. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. онлайн-конф. (27-28 квітня 2020 р., м. Полтава). - Полтава, 2020. – C. 94-96.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15091
Розташовується у зібраннях:Психологічні координати розвитку особистості : реалії і перспективи (2020)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
28.pdf183,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок