DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23132

Назва: Особливості міжнародного маркетингу в освіті
Автори: Школяр, С.П.
Кощеєва, В.О.
Ван, Сі
Ключові слова: міжнародний маркетинг
маркетинг
освіта
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Інтенсифікація міжнародного співробітництва економічних суб’єктів впливає на процес підготовки майбутніх менеджерів в сфері міжнародного освітнього маркетингу. Він є одним з найважливіших напрямків розвитку бізнес середовиша, і при своїй відносній виокремленості вимагає постійного залучення нових інноваційних методик у практиці, науці та освіті маркетингу. Міжнародний маркетинг являється вершиною маркетингу, а сучасна підготовка майбутніх менеджерів до маркетингової діяльності потребує системного дослідження, проєктного підходу до апробації та реалізації новітніх освітянських технік та технологій на базі стандартів національного та міжнародного рівня з урахування стратегічних програм розвитку глобалізованого світу. Слід зазначити, що важливість підготовки менеджерів в сфері міжнародного маркетингу освітньої галузі визначається швидкою інтеграцією всіх процесів сучасної економіки [ Однак, на сьогодні ми вбачаємо як інтеграцію, так і протистоянні двох векторів: східного та західного в конкурентній боротьбі, при чому не тільки в економічній сфері, а й сфері гарячого протистояння.
Опис: Школяр С. П., Кощеєва В. О., Ван Сі. Особливості міжнародного маркетингу в освіті. Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка : збірник тез доповідей ІV Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Полтава, 22–23 лютого 2024 року). Полтава : ФКУЕП ПДАУ, 2024. С. 137–140.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23132
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Особливості міжнародного маркетингу.pdf228,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок