DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
19 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13918

Назва: Особливості професійної підготовки вчителя до роботи в інклюзивному середовищі загальноосвітньої школи
Автори: Кравець, О.
Ключові слова: освіта
інклюзивна освіта
вчитель
компетентність
компетентність вчителя
діяльність вчителя
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): 28 вересня 2017 року набув чинності новий Закон України “Про освіту” (№ 2145 VIII). Цей закон є базовим, який не визначає всіх деталей того, як відбуватиметься навчальний процес, але окреслює основні принципи. Новим законом впроваджується інклюзивна освіта. Пунктом 1 статті 20 цього Закону передбачено, що заклади освіти за потреби утворюють інклюзивні та/або спеціальні групи і класи для навчання осіб з особливими освітніми потребами. У разі звернення особи з особливими освітніми потребами або її батьків така група або клас утворюється в обов’язковому порядку У зв’язку з активним впровадженням інклюзивної освіти з’явилася необхідність усвідомити та подолати основні перешкоди у процесі підготовки вчителів загальноосвітніх шкіл до нового виду навчання. Необхідно розуміти, що інклюзивна освіта – це гнучка індивідуалізована система навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку в умовах масової загальноосвітньої школи за місцем проживання.
Опис: Кравець О. Особливості професійної підготовки вчителя до роботи в інклюзивному середовищі загальноосвітньої школи / О. Кравець // Дидаскал. - 2019. - № 19. - С. 64-66.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13918
Розташовується у зібраннях:19

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
26а.pdf142,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок