DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
19 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13918
|
Назва: | Особливості професійної підготовки вчителя до роботи в інклюзивному середовищі загальноосвітньої школи |
Автори: | Кравець, О. |
Ключові слова: | освіта інклюзивна освіта вчитель компетентність компетентність вчителя діяльність вчителя |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | 28 вересня 2017 року набув чинності новий Закон України “Про освіту” (№ 2145 VIII). Цей
закон є базовим, який не визначає всіх деталей того, як відбуватиметься навчальний процес, але
окреслює основні принципи. Новим законом впроваджується інклюзивна освіта.
Пунктом 1 статті 20 цього Закону передбачено, що заклади освіти за потреби утворюють
інклюзивні та/або спеціальні групи і класи для навчання осіб з особливими освітніми потребами. У
разі звернення особи з особливими освітніми потребами або її батьків така група або клас
утворюється в обов’язковому порядку
У зв’язку з активним впровадженням інклюзивної освіти з’явилася необхідність усвідомити та
подолати основні перешкоди у процесі підготовки вчителів загальноосвітніх шкіл до нового виду
навчання.
Необхідно розуміти, що інклюзивна освіта – це гнучка індивідуалізована система навчання
дітей з особливостями психофізичного розвитку в умовах масової загальноосвітньої школи за місцем
проживання. |
Опис: | Кравець О. Особливості професійної підготовки вчителя
до роботи в інклюзивному середовищі загальноосвітньої школи / О. Кравець // Дидаскал. - 2019. - № 19. - С. 64-66. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13918 |
Розташовується у зібраннях: | 19
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|