DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
19 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13934
|
Назва: | Особливості стану підготовки професіоналів до діяльності у неформальній освіті дорослих |
Автори: | Самодумська, О. |
Ключові слова: | освіта неформальна освіта освіта дорослих неформальна освіта дорослих підготовка фахівця науково-педагогічний працівник |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасна неформальна освіта дорослих є механізмом ефективних соціальних перетворень
Дослідження її стану показало, що з її допомогою вирішуються соціальні завдання на різних рівнях
соціуму, реалізуються адаптаційна, інформаційна, компенсаторна, аналітична, розвивально
діяльнісна освітні функції. Успіх реалізації і впровадження неформальної освіти дорослих у масову
практику в значній мірі залежить від володіння освітянами андрагогічною моделлю, здатністю вміло
тиражувати її, поєднуючи наукову теорію і освітню практику, майстерністю щодо освітньої
діяльності з дорослими людьми.
Метою статті є дослідити процес підготовки професіональних працівників до діяльності у
неформальній освіті дорослих і узагальнити його особливості. |
Опис: | Самодумська О. Особливості стану підготовки професіоналів до діяльності у
неформальній освіті дорослих / О. Самодумська // Дидаскал. - 2019. - № 19. - С. 76-78. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13934 |
Розташовується у зібраннях: | 19
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|