DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
19 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13934

Назва: Особливості стану підготовки професіоналів до діяльності у неформальній освіті дорослих
Автори: Самодумська, О.
Ключові слова: освіта
неформальна освіта
освіта дорослих
неформальна освіта дорослих
підготовка фахівця
науково-педагогічний працівник
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Сучасна неформальна освіта дорослих є механізмом ефективних соціальних перетворень Дослідження її стану показало, що з її допомогою вирішуються соціальні завдання на різних рівнях соціуму, реалізуються адаптаційна, інформаційна, компенсаторна, аналітична, розвивально діяльнісна освітні функції. Успіх реалізації і впровадження неформальної освіти дорослих у масову практику в значній мірі залежить від володіння освітянами андрагогічною моделлю, здатністю вміло тиражувати її, поєднуючи наукову теорію і освітню практику, майстерністю щодо освітньої діяльності з дорослими людьми. Метою статті є дослідити процес підготовки професіональних працівників до діяльності у неформальній освіті дорослих і узагальнити його особливості.
Опис: Самодумська О. Особливості стану підготовки професіоналів до діяльності у неформальній освіті дорослих / О. Самодумська // Дидаскал. - 2019. - № 19. - С. 76-78.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13934
Розташовується у зібраннях:19

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
33.pdf185,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок