DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13778
|
Назва: | Особливості організації навчально-виховного процесу в державно-парафіяльних школах у XIX-поч. XX ст. |
Автори: | Шафрановський, В.Ю. |
Ключові слова: | парафіяльні школи історія освіти освіта освіта України духовенство церковнопарафіяльні школи вивчення Закону Божого |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Духовенство і церква в цілому завжди відігравали важливу роль в українському
суспільстві Одним із важливих напрямків просвітницької роботи православного
духовенства було навчання і виховання дітей. Складно переоцінити вклад церкви у
розвиток і діяльність початкової освіти. Навчальні заклади функціонували при
монастирях і церквах на всій території України. Великий вклад зробило й найвище
духовенство. Воно було зацікавлене в організації освіти для народу, адже в цей період
клір залишався найосвіченішою верствою населення.
Навчальний процес у церковнопарафіяльних школах залежав, головним чином, від
рівня загальноосвітньої і педагогічної підготовки вчителів. Введення у 1884 році
«Правил про церковнопарафіяльні школи» створило для їх розвитку більш сприятливі
умови. Церковне відомство отримало необмежені повноваження у системі початкової
народної освіти. |
Опис: | Шафрановський В. Ю. Особливості організації навчально-виховного процесу в державно-парафіяльних школах у XIX-поч. XX ст. / В. Ю. Шафрановський // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 150-153. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13778 |
Розташовується у зібраннях: | 20
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|