|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Теми вчитель
Відображення результатів від 50 до 69 із 285
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2019 | Життєтворчий вимір професійної діяльності вчителя Нової української школи | Мірошніченко, Т.В. |
2017 | Забезпечення єдності теорії і практики музейно-педагогічної діяльності у процесі підготовки вчителя | Пусепліна, Н.М. |
2020 | Забезпечення якості реалізації викладачем вищої школи педагогічних умов підготовки майбутніх фахівців до міжкультурної комунікації | Королюк, Л.С. |
2019 | Загальна характеристика проблем сучасного учнівського колективу в умовах початкової школи | Кулімова, Ю.Г.; Звенігородська, А.І. |
2015 | Запобігання синдрому емоційного вигорання вчителів та майбутніх педагогів | Берднікова, М.О.; Білизна, О.В.; Громцева, М.К. |
2020 | Застосування вчителем педагогічної діагностики для підвищення якості навчання учнів | Стрельніков, В.Ю. |
2013 | Застосування проблемного навчання як одного з засобів формування пізнавального інтересу у процесі вивчення біології | Серікова, О.В. |
2020 | Здоров’язбережувальні технології – могутній засіб формування ціннісного ставлення учнів до власного здоров’я | Шевцова, В.В. |
2020 | Здоровий спосіб життя – невід’ємна складова освітнього процесу на факультеті технологій та дизайну | Титаренко, В.М. |
2020 | Значення професійно-творчої компетентності для майбутнього педагога | Мішуровська, А.А. |
2020 | Зона професіного комфорту вчителя | Гриньова, М.В.; Сагайдак, В.Р. |
2008 | Ідеї А.С. Макаренка як концептуальна основа формуваня педагогічної майстерності майбутнього вчителя (з досвіду Полтавського державного педагогічного інституту імені В.Г. Короленка 70 – 80 рр. ХХ ст .) | Король, Л.Л. |
2009 | Ідеї Івана Франка про місце і значення народної школи в Галичині | Кобель, Л.Ю. |
2020 | Індивідуальне здоров’язбереження і профілактика професійного вигоряння вчителів у колективі: методичні рекомендації для директорів закладів загальної середньої освіти | Жара, В.І. |
2017 | Іноваційні підходи до професійної педагогічної підготовки вчителя у світовій практиці | Шах, І. |
2020 | Інтерактивні методи підготовки майбутнього вчителя Нової української школи | Стрижак, Д.О. |
2014 | Інформаційні технології як засіб підвищення фахової майстерності вчителя | Кузьменко, П.І. |
2022 | Історичний контекст проблеми єдності теорії і практики у підготовці вчителя | Ільченко, О.Ю. |
2015 | Історія підготовки вчителів географії та природознавства на Полтавщині (1914– 2014 роки) | Булава, Л.М.; Шевчук, С.М.; Мащенко, О.М. |
2023 | Компетентнісний підхід в освітньому процесі | Руденко, О.; Рудяга, Н. |
Відображення результатів від 50 до 69 із 285
|