|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Теми знання
Відображення результатів від 1 до 40 із 40
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2024 | Dynamics of motivational and value attitude of students of the problem of health and a healthy lifestyle | Mikheienko, O.; Zhamardiy, V.; Liannoi, Yu.; Donchenko, V.; Momot, O.; Sviertniev, O.; Butov, R.; Момот, О.О.; Свєртнєв, О.А. |
2021 | Jak uczy się student pedagogiki? | Karowicz, A. |
2023 | The Method of Projects as a Means of Developing Senior Students | Debre, O.; Дебре, О.С. |
2024 | Аналіз методу Ісидора Севільського у працях «етимології», «диференції», «сентенції» | Сайбеков, М.Г. |
2021 | «Взаєморозуміння» в системі науково-педагогічного знання: сутність і специфіка | Близнюк, Ю. |
2015 | Відкриття нового у відомому при вивченні засобів виразності композиції виробу | Рукасова, С.О. |
2007 | Вітчизняний досвід формування практичної спрямованості знань учнів у сучасній школі | Багачова, В.Ю. |
2008 | Деякі аспекти підвищення ефективності засвоєння біологічних знань студентами педагогічних спеціальностей | Смоляр, Н.О.; Беседіна, І.С. |
2012 | До питання професійної підготовки майбутніх соціальних працівників | Файчук, О. |
2013 | Досвід і знання у антропокультурному бутті людини | Кравченко, П.А. |
2011 | Економічна роль освіти у партнерських відносинах студентів і викладачів | Пащенко, О.В. |
2019 | Змістова характеристика поняття фахова компетентність | Нагорна, Н.О. |
2016 | Інститут інтелектуальної власності в контексті соціально-філософського бачення проблеми співвідношення інформації, знань та інновацій | Стовпець, О.В. |
2013 | Інтеграція науки і вищої освіти як фактор становлення економіки знань | Яковенко, Л.І.; Непокупна, Т.А.; Степаненко, С.В.; Пащенко, О.В.; Шевченко, Б.О.; Яковенко, М.І. |
2014 | Інтеграція науки і вищої освіти як фактор становлення економіки знань | Яковенко, Л.І.; Непокупна, Т.А.; Степаненко, С.В.; Шевченко, Б.О.; Пащенко, О.В.; Яковенко, М.І. |
2016 | Інформаційно-комунікаційні технології як засіб модернізації екологічної освіти в позашкільних навчальних закладах | Усатих, Т.О. |
2016 | Категорії "знання", "уміння" і "навички" в дидактиці та лінгводидактиці | Бєляєва, О.М.; Лисанець, Ю.В. |
2013 | Когнітивний критерій вихованості лідерських якостей майбутніх учителів у системі студентського самоврядування | Кращенко, Ю.П. |
2013 | Критерії та рівні формування спеціальних умінь і навичок студентів вищих навчальних закладів у процесі занять з пауерліфтингу | Жамардій, В.О. |
2020 | Метод проєктів як засіб розвитку учнів старших класів | Дебре, О.С. |
2017 | Методичні засади «Етимологій» Ісидора Севільського | Сайбеков, М.Г. |
2020 | Мотивація студентів Української медичної стоматологічної академії до покращення якості знань | Гришко, Ю.М. |
2016 | Музично-теоретична підготовка майбутнього вчителя в Полтавському інституті народної освіти (1921–1933) | Дем'янко, Н.Ю. |
2017 | Особливості організації засвоєння знань, умінь і навичок при різних типах педагогічної взаємодії студентів і викладачів у професійній підготовці | Цина, А.Ю. |
2023 | Перша книга популярної серії Ріка Ріордана «Персі Джексон та олімпійці» як інструмент формування усвідомлення підлітками важливості ґрунтовних знань для безпеки життєдіяльності | Луньова, Т.В. |
2019 | Пленерна практика як підгрунття професійного становлення майбутніх учителів образотворчого мистецтва | Висікайло, Т.В. |
2008 | Про формування цілісних хімічних знань студентів ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації харчової промисловості | Кисла, О.Г. |
2006 | Свобода в модусі "знати" і "могти" | Шаповал, В.М. |
2020 | Ситуаційні задачі як ефективний інструмент контролю знань здобувачів вищої освіти | Ярних, Т.Г.; Рухмакова, О.А.; Орловецька, Н.Ф. |
2012 | Спеціальні знання з пауерліфтингу як фактор підвищення навчально-тренувальної діяльності студентів | Жамардій, В.О. |
2017 | Спроба рефлексії освітніх викликів у парадигмі багатовимірного підходу | Устименко, Т.А. |
2016 | Структура професійної культури майбутніх соціальних працівників | Макеєва, О.А. |
2011 | Суб’єкт освіти в умовах «суспільства ризиків»: контекст раціональності | Сакун, А.В. |
2003 | Сутність і структура індивідуального знання | Смирнов, В.А. |
2012 | Тестування як форма контролю та діагностики знань студентів | Адамова, І.З.; Багрій, К.Л. |
2019 | Урахування ідей Василя Сухомлинського про фізичне здоров’я у системі фізичного виховання майбутнього викладача закладу вищої освіти | Гладкова, В. |
2023 | Формування культури безпеки життєдіяльності студентської молоді | Ситник, В.А. |
2022 | Формування у студентів знань щодо графічної підготовки школярів у технічному моделюванні на матеріалі курсу «Прикладна і технічна творчість» | Кудря, О.В.; Дебре, О.С.; Нечипоренко, І.О. |
2012 | Формування у студентів системи фундаментальних знань у процесі вивчення фізико-математичних дисциплін | Біляковська, О.О.; Горіна, О.М. |
2010 | Як упорядкувати хаос знань? | Помогайбо, В.М. |
Відображення результатів від 1 до 40 із 40
|