DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми знання

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 40 із 40
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Dynamics of motivational and value attitude of students of the problem of health and a healthy lifestyleMikheienko, O.; Zhamardiy, V.; Liannoi, Yu.; Donchenko, V.; Momot, O.; Sviertniev, O.; Butov, R.; Момот, О.О.; Свєртнєв, О.А.
2021Jak uczy się student pedagogiki?Karowicz, A.
2023The Method of Projects as a Means of Developing Senior StudentsDebre, O.; Дебре, О.С.
2024Аналіз методу Ісидора Севільського у працях «етимології», «диференції», «сентенції»Сайбеков, М.Г.
2021«Взаєморозуміння» в системі науково-педагогічного знання: сутність і специфікаБлизнюк, Ю.
2015Відкриття нового у відомому при вивченні засобів виразності композиції виробуРукасова, С.О.
2007Вітчизняний досвід формування практичної спрямованості знань учнів у сучасній школіБагачова, В.Ю.
2008Деякі аспекти підвищення ефективності засвоєння біологічних знань студентами педагогічних спеціальностейСмоляр, Н.О.; Беседіна, І.С.
2012До питання професійної підготовки майбутніх соціальних працівниківФайчук, О.
2013Досвід і знання у антропокультурному бутті людиниКравченко, П.А.
2011Економічна роль освіти у партнерських відносинах студентів і викладачівПащенко, О.В.
2019Змістова характеристика поняття фахова компетентністьНагорна, Н.О.
2016Інститут інтелектуальної власності в контексті соціально-філософського бачення проблеми співвідношення інформації, знань та інноваційСтовпець, О.В.
2013Інтеграція науки і вищої освіти як фактор становлення економіки знаньЯковенко, Л.І.; Непокупна, Т.А.; Степаненко, С.В.; Пащенко, О.В.; Шевченко, Б.О.; Яковенко, М.І.
2014Інтеграція науки і вищої освіти як фактор становлення економіки знаньЯковенко, Л.І.; Непокупна, Т.А.; Степаненко, С.В.; Шевченко, Б.О.; Пащенко, О.В.; Яковенко, М.І.
2016Інформаційно-комунікаційні технології як засіб модернізації екологічної освіти в позашкільних навчальних закладахУсатих, Т.О.
2016Категорії "знання", "уміння" і "навички" в дидактиці та лінгводидактиціБєляєва, О.М.; Лисанець, Ю.В.
2013Когнітивний критерій вихованості лідерських якостей майбутніх учителів у системі студентського самоврядуванняКращенко, Ю.П.
2013Критерії та рівні формування спеціальних умінь і навичок студентів вищих навчальних закладів у процесі занять з пауерліфтингуЖамардій, В.О.
2020Метод проєктів як засіб розвитку учнів старших класівДебре, О.С.
2017Методичні засади «Етимологій» Ісидора СевільськогоСайбеков, М.Г.
2020Мотивація студентів Української медичної стоматологічної академії до покращення якості знаньГришко, Ю.М.
2016Музично-теоретична підготовка майбутнього вчителя в Полтавському інституті народної освіти (1921–1933)Дем'янко, Н.Ю.
2017Особливості організації засвоєння знань, умінь і навичок при різних типах педагогічної взаємодії студентів і викладачів у професійній підготовціЦина, А.Ю.
2023Перша книга популярної серії Ріка Ріордана «Персі Джексон та олімпійці» як інструмент формування усвідомлення підлітками важливості ґрунтовних знань для безпеки життєдіяльностіЛуньова, Т.В.
2019Пленерна практика як підгрунття професійного становлення майбутніх учителів образотворчого мистецтваВисікайло, Т.В.
2008Про формування цілісних хімічних знань студентів ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації харчової промисловостіКисла, О.Г.
2006Свобода в модусі "знати" і "могти"Шаповал, В.М.
2020Ситуаційні задачі як ефективний інструмент контролю знань здобувачів вищої освітиЯрних, Т.Г.; Рухмакова, О.А.; Орловецька, Н.Ф.
2012Спеціальні знання з пауерліфтингу як фактор підвищення навчально-тренувальної діяльності студентівЖамардій, В.О.
2017Спроба рефлексії освітніх викликів у парадигмі багатовимірного підходуУстименко, Т.А.
2016Структура професійної культури майбутніх соціальних працівниківМакеєва, О.А.
2011Суб’єкт освіти в умовах «суспільства ризиків»: контекст раціональностіСакун, А.В.
2003Сутність і структура індивідуального знанняСмирнов, В.А.
2012Тестування як форма контролю та діагностики знань студентівАдамова, І.З.; Багрій, К.Л.
2019Урахування ідей Василя Сухомлинського про фізичне здоров’я у системі фізичного виховання майбутнього викладача закладу вищої освітиГладкова, В.
2023Формування культури безпеки життєдіяльності студентської молодіСитник, В.А.
2022Формування у студентів знань щодо графічної підготовки школярів у технічному моделюванні на матеріалі курсу «Прикладна і технічна творчість»Кудря, О.В.; Дебре, О.С.; Нечипоренко, І.О.
2012Формування у студентів системи фундаментальних знань у процесі вивчення фізико-математичних дисциплінБіляковська, О.О.; Горіна, О.М.
2010Як упорядкувати хаос знань?Помогайбо, В.М.
Відображення результатів від 1 до 40 із 40

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок