DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
22 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18377

Назва: «Взаєморозуміння» в системі науково-педагогічного знання: сутність і специфіка
Автори: Близнюк, Ю.
Ключові слова: взаєморозуміння
знання
підготовка фахівця
педагогіка вищої школи
викладач
студент
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Взаємовідносини учасників педагогічного процесу – одна із найстаріших педагогічних проблем, яка внаслідок своєї значущості в нових історичних умовах кожен раз актуалізується заново. Сьогодні, коли виключно важливою стала задача гуманізації освіти як чинника гуманізації світу, суспільства, людини, названа проблема виявилася центральною, оскільки виникла в сучасних умовах за спрямованості людей до розуміння і прийняття один одного. В цьому контексті зрозуміле і прагнення викладачів і студентів до взаєморозуміння у педагогічному процесі вищої школи: завдяки йому підвищується значущість суб’єктів взаємодії один для одного, підвищується якість професійної підготовки. Гуманізація освіти, як би багатогранно ми її не розглядали, грунтується, на наш погляд, на взаєморозумінні між учасниками навчально-виховного процесу.
Опис: Близнюк Ю. «Взаєморозуміння» в системі науково-педагогічного знання: сутність і специфіка // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю «Трансформації вищої педагогічної освіти: світовий і український контекст», 16–17 лист. 2021 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. № 22. С. 178-180.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18377
Розташовується у зібраннях:22

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
65.pdf284,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок