DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра теорії і методики технологічної освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17142

Назва: Метод проєктів як засіб розвитку учнів старших класів
Автори: Дебре, О.С.
Ключові слова: трудове навчання
компетентності
метод проєктів
знання
проєктно-технологічна діяльність
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Метою пропонованої статті є вивчення ефективності застосування методу проектів діяльності на уроках з предмета “Технології” як засобу всебічного розвитку учнів старших класів. У статті розглянуто вплив методу проектів на організацію розвивальної діяльності старшокласників на уроках. Використання цього методу створює умови, за яких знання перестають бути метою навчального процесу, натомість стаючи засобом подальшого саморозвитку та самоосвіти. Практична значущість дослідження полягає в обґрунтуванні значення використання методу проектів як засобу всебічного розвитку учнів старших класів на уроках з предмета “Технології".
Опис: Дебре О. С. Метод проєктів як засіб розвитку учнів старших класів. Вища школа. 2 (187). 2020. С. 37-44.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17142
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Дебре О. С. Метод проєктів.pdf185,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок