DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2020(26) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17702

Название: Ситуаційні задачі як ефективний інструмент контролю знань здобувачів вищої освіти
Авторы: Ярних, Т.Г.
Рухмакова, О.А.
Орловецька, Н.Ф.
Ключевые слова: ситуаційні задачі
інструмент контролю
знання
здобувачі вищої освіти
Issue Date: 2020
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто роль ситуаційних задач як ефективного інструменту контролю знань здобувачів вищої освіти. Показано, що методика проведення контролю знань із використанням ситуаційних задач спонукає здобувачів вищої освіти вивчати не тільки основну, а й додаткову навчальну літературу, удосконалювати методи самоконтролю знань і умінь. Ситуаційні задачі є одним із засобів досягнення високої ефективності освітньої діяльності здобувачів вищої освіти при освоєнні ними певних компетентностей через різні види професійної освіти. Особливе значення вони набувають у дистанційній освіті, так як забезпечують високий рівень самостійності та креативності у пізнавальній діяльності здобувачів вищої освіти.
Описание: Ярних Т., Рухмакова О., Орловецька Н. Ситуаційні задачі як ефективний інструмент контролю знань здобувачів вищої освіти. Витоки педагогічної майстерності: журнал. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2020. Випуск 26.(Серія «Педагогічні науки»). С. 244-247.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17702
Appears in Collections:2020(26)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
YARNYKH.pdf360,39 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback