DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
19 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8549

Назва: Формування у студентів системи фундаментальних знань у процесі вивчення фізико-математичних дисциплін
Автори: Біляковська, О.О.
Горіна, О.М.
Ключові слова: фундаментальність освіти
знання
підготовка спеціаліста
освіта
вища освіта
Дата публікації: 2012
Короткий огляд (реферат): Підвищення рівня фундаментальності освіти зумовлене орієнтацією на оволодіння глибинними, сутнісними підставами і зв’язками між різноманітними процесами навколишнього світу, з розвитком його інтелектуального потенціалу. Зазначимо, що сучасний зміст професійної освіти загалом цілком елективний: поряд з елементами основ наук студентам повідомляють різноманітні відомості та схематично подані концепції, запозичені з філософії, психології, культурології, соціології, різних гуманітарних, природничих і технічних наук.
Опис: Біляковська О. О. Формування у студентів системи фундаментальних знань у процесі вивчення фізико-математичних дисциплін / О. О. Біляковська, О. М. Горіна // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі». XІX КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ], (Полтава, 17-18 травня 2012 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2012. – С. 60-62.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8549
Розташовується у зібраннях:19 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
22.pdf101,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок