DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2017(70) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9688
|
Назва: | Особливості організації засвоєння знань, умінь і навичок при різних типах педагогічної взаємодії студентів і викладачів у професійній підготовці |
Автори: | Цина, А.Ю. |
Ключові слова: | професійна підготовка типи педагогічної взаємодії сприйняття осмислення закріплення застосування студенти викладач знання уміння навички |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається педагогічна взаємодія як єдність процесу управління навчально-пізнавальною діяльністю з боку викладача і самостійності в діяльності з боку студентів.
Аналізується характер взаємодії викладача і студентів, що впливає на вибір форм організації і методів навчання, які дозволяють викладачу ефективніше здійснювати контроль за ходом пізнавальної діяльності студентів, а також сприяти розвиткові самостійності і самоконтролю. Розкриваються особливості організації окремих ланок (етапів) засвоєння знань, умінь і навичок (сприйняття, осмислення, закріплення та застосування) при різних типах вияву педагогічної взаємодії студентів і викладачів у професійній підготовці (робота під безпосереднім керівництвом викладача та з його допомогою, напівсамостійна сумісна робота та повністю самостійна робота). |
Опис: | Цина А. Ю. Особливості організації засвоєння знань, умінь і навичок при різних типах педагогічної взаємодії студентів і викладачів у професійній підготовці / А. Ю. Цина // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2017. – Вип. 70. – С. 31-38. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9688 |
Розташовується у зібраннях: | 2017(70)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|